شمانیوز
شما نیوز

سریال پس از باران

سرنوشت تلخ بازیگران سریال پس از باران پس از 23 سال | از مرجان محتشم تا شهاب حسینی

سریال پس از باران یک سریال نوستالژی محبوب است که به همراه کادر بازیگران جذاب بعد از سالها هنوز پرطرفدار است، سرنوشت بازیگران این سریال بسیار دیدنی است.

سرنوشت تلخ بازیگران سریال پس از باران پس از 23 سال | از مرجان محتشم تا شهاب حسینی

سریال پس از باران یک سریال نوستالژی محبوب است که به همراه کادر بازیگران جذاب بعد از سالها هنوز پرطرفدار است، سرنوشت بازیگران این سریال بسیار دیدنی است.

محمود پاک نیت در نقش ارباب عزت سالاری

محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب عزت سالاری در سریال پس از باران، متولد 10 دی 1331 در کازرون است که تا کنون در آثاری چون گیلدخت، پس از باران، یوسف پیامبر، پدر سالار، دل شکسته،ملک سلیمان،تردید، شین، تب و تاب و... ایفای نقش کرده است. محمود پاک نیت در سال 1358 با مهوش صبرکن خانم بزرگ سریال پس از باران ازدواج کرده است، ثمره این ازدواج دو پسر به نام مسعود و مهرداد و دارای سه نوه می باشند. هاناپاک نیت یکی از نوه های این زوج بازیگر است که به واسطه زیبایی و رنگ چشمان منحصر به فردش شناخته شده است.

رحیم نوروزی در نقش فرخ

رحیم نوروزی که در سریال پس از باران نقش جوانی فرخ گلابدر‌ه‌ای (برادر خانم‌بس‌) را بازی کرده، متولد سال 1346 در رشت است.او در آثاری چون آسمان هشتم، دوزخ برزخ بهشت، پس از باران، خانه ای در تاریکی، کلانتر،مدار صفر درجه، روز حسرت، یوسف پیامبرو...بازی کرده است.

کتایون ریاحی در نقش خانم بس

کتایون ریاحی بانوی هنرمند سینمای ایران که نقش خانم بس در سریال پس از باران را بازی کرده، متولد 10 دی 1340 در تهران است که با بازی در مجموعه «پدر سالار»،«پس از باران»،«شب دهم»به شهرت فراوانی دست یافت.آخرین تجربه بازیگری ایشان در 47 سالگی با نقش «زلیخا» در سریال یوسف پیامبر بود که در این سریال بسیار خوش درخشید. او یک پسر به نام پوریا رحیمیان دارد.

صبا کمالی در نقش مرضیه مهرپرور

صبا کمالی بازیگر نقش مرضیه مهرپرور (دختر ستاره و صادق) در سریال پس از باران متولد 25 آبان 1355 در ساری است، او در آثاری چون کیف انگلیسی، متولد ماه مهر، رستگاران، آینه ‌های نشکن، روزگار قریب و...بازی کرده است.

مهوش صبرکن در نقش طاهره

مهوش صبرکن بازیگر نقش طاهره (خانم بزرگ - مادر فرخ و خانم‌بس‌) در سریال پس از باران،متولد 16 خرداد 1339 در شیراز است. او همسر واقعی محمد پاک نیت است که در آثاری چون دخترم نرگس، پس از باران، یوسف پیامبر، خانه ای در تاریکی، شب می گذرد و... در کنار او ایفای نقش نموده است.

مرجان محتشم در نقش شهربانو زن دوم ارباب

مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در سریال پس از باران و بازی در نقش شهربانو زن دوم ارباب به شهرت رسید، متولد 13 اسفند 1348 در تهران میباشد.او در آثاری چون ستاره من، نامادری، رز زرد، بهشت گم‌شده، معصومه، طلیعه، آژانس دوستی و...بازی کرده است.

شهاب حسینی در نقش علی احمدی

شهاب حسینی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون که در سال 1379 با سریال پس از باران و بازی در نقش علی احمدی پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت، متولد 14 بهمن 1352 است ودر آثاری چون پوست شیر، گناه فرشته،فروشنده، شهرزاد، درباره الی، ش.ق پرواز و...بازی کرده، آقای بازیگر از ازدواج اول خود با پریچهر قنبری دو فرزند پس به نام های محمد امین و امیرعلی دارد.

جهانگیر الماسی در نقش پیری فرخ گلابدر‌ه‌ای

جهانگیر الماسی بازیگر نقش پیری فرخ گلابدر‌ه‌ای در سریال تلویزیونی پس از باران متولد 18 خرداد 1334 در زنجان است که با بازی در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد. از فیلم های شاخص او می توان به شبح کژدم، دیگه چه خبر، هبوط، آنسوی آتش، اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied