شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | حواشی پرسپولیس

خبر شوکه کننده برای پرسپولیس | این ستاره از دست پرسپولیس پرید

براساس اخبار منتشر شده جواد آقایی‌پور که قرار بود به تیم پرسپولیس بپیوندد، قراردادش امضا نشد.

خبر شوکه کننده برای پرسپولیس | این ستاره از دست پرسپولیس پرید

به گزارش شمانیوز:پرسپولیس یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت است که در تلاش است برای نیم فصل دوم، تیمی قوی و بی نقص داشته باشد. باشگاه پرسپولیس در اقدام نقل و انتقالاتی رسمی خود بعد از چند مذاکره کتبی با استقلال خوزستان، در گفت‌وگویی با این باشگاه شرایط قطعی این انتقال را دنبال کرد.

پرسپولیس که در لیست زمستانی خود جواد آقایی‌پور را قرار داده، طی مذاکراتی رسمی با استقلال خوزستان به دنبال شرایط این انتقال بود. این در حالی بود که به صورت غیررسمی موضوع درخواست آبی‌ها برای دریافت ۳۰ میلیارد برای رضایت‌نامه این بازیکن مطرح شده بود.

اکنون در مذاکره رسمی مدیران دو باشگاه، شرایط دو طرف برای این انتقال را بررسی کرده و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در این جلسه دو ساعته شرایط به اشکال مختلف برای این انتقال مورد بررسی قرار گرفت و پرسپولیسی‌ها پیشنهاد خود را ارائه کردند. استقلال خوزستان نیز با اشاره به پیشنهاد اولیه خود، مسیرهای دیگر این انتقال و توافق با پرسپولیس را مشخص کرد. 

در نهایت اما این توافق با شرایط دو طرف صورت نگرفت و باید آن را پایان یافته تلقی کرد و این انتقال در شرایط کنونی به سرانجام نرسید.

این در حالی است که پرسپولیس امیدوار به معاوضه نبیل باهویی با جواد آقایی‌پور بود اما در نهایت موفق به این اقدام نشد تا مهاجم موردنظر سرخپوشان پرسپولیسی نشود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied