شمانیوز
شما نیوز

کادو روز مرد | ایده کادو روز مرد

ایده های مناسب برای کادو روز پدر | با این کادو ها پدرتو سوپرایز کن

اگر شماهم دائم به فکر این هستید برای روز پدر کادو چه چیزی تهیه کنید تا پایان این خبر همراه ما باشید.

ایده های مناسب برای کادو روز پدر | با این کادو ها پدرتو سوپرایز کن

به گزارش شمانیوز :احتمالا شماهم به فکر کادو روز پدر هستید. شاید برای شما انتخاب کادو روز پدر سخت باشد. اما نگران نباشید ما در این خبر چند ایده مناسب برای کادو روز پدر را برای شما جمع آوری کرده ایم. اگر شماهم پول زیادی برای خرید کادو روز پدر ندارید نگران نباشید. میتوانید با کترین هزینه کادو روز پدر تهیه کنید. برای ایده های مناسب کادو روز پدر همراه ما باشید.

 

لوازم شخصی برقی بهترین کادو برای روز مرد و روز پدر

دیگر گفتن ندارد که یکی از بهترین هدایا برای پدرها و مردها همیشه ماشین ریش‌تراش است. پوست صورت‌شان از تیغ زدن‌های پیاپی خراب نمی‌شود.

ماشین‌های اصلاح بدن برای آقایان هم چند وقتی است که مد شده. فکر نکنید که برای پدرها هدیه عجیبی است.

 

کتاب هدیه مناسب برای روز پدر و روز مرد

اگر پدر و همسر شما به مطالعه و کتاب خواندن علاقه دارد می توانید بر اساس علاقه او برایش کتابی که دوست دارد را تهیه کنید، شما می توانید به همسر یا پدرتان یک نسخه قدیمی و کمیاب از آثار ادبی و یا کتاب شعر هدیه دهید.

کادو روز پدر

ابزار آلات یا جعبه ابزار بهترین هدیه برای مرد ها

شاید به نظرتان ایده مسخره ای باشد که برای روز مرد و روز پدر جعبه ی ابزار هدیه بدهید، اما شاید ندانید که مرد ها عاشق کارهای فنی هستند، میدانید که مرد ها و پدر ها در خانه یک پا برق کار و تعمیر کار و لوله کش و خلاصه همه کاره هستند!

 

ست کیف و کمربند و جاسوییچی کادو ارزان برای روز پدر

گر می خواهید هدیه ای با قیمت مناسب و کارآمد برای همسر یا پدرتان بخرید ، می توانید برای او یک کیف پول بخرید . انواع مختلفی کیف پول وجود دارد که بهتر است جنس مرغوب آن را برای همسر یا پدرتان بخرید.

پیشنهاد می کنیم کیف پول جادار را که بتوانند کارت های بانکیشان را در آن بگذارند ، تهیه نمایید . این روزها پکیج های واقعا جذابی از ست کیف و کمربند و جاسوئیچی در بازار است که بسیاری از نیاز پدران را در یک جعبه پاسخ می دهد.

 

کاور گوشی و تبلت کلاسیک و مردانه

اگر پدر و یا همسر شما از جمله کسانی است که تبلت دارند و از تبلت خود استفاده های کاری و یا تفریحی زیادی میکنند،حتما نیاز به یک کاور محکم و مناسب در این حال شیک و جذاب است.اما از آنجایی که کاورهای تبلت به طور معمول دارای مدل های فانتزی هستند از این روو به طور حتم شما می توانید با خرید یک کاور تبلت چرم کلاسیک هدیه ای مناسب و جذاب را به پدر و یا همسر خود بدهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied