شمانیوز
شما نیوز

نیوشاضیغمی

عکس جدید نیوشا ضیغمی به تازگی منتشر کرده | استایل جدید نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانی و استایل جدیدش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

عکس جدید نیوشا ضیغمی به تازگی منتشر کرده | استایل جدید نیوشا ضیغمی

به گزارش شمانیوز : نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر سال 1359 در شهر رشت است. نیوشا ضیغمی  پس از اتمام دوره دبیرستان، مدرک کارشناسی اش را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه بهشتی گرفت. نیوشا ضیغمی هم اکنون دارای یک فرزند دختر بنام لنا پولاد خان می باشد.

شرکت در کلاس های بازیگری

این بازیگر با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بایگری را یاد گرفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد.بعد از فارغ التحصیل شدن از این کلاس ها در سریال تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد.

ضیغمی

حامی صنایع دستی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان صنایع دستی ایران است. او در گفتگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارها جهانی تایید کرد.

مخالفت پدر و مادر با بازیگری

نیوشا ضیغمی می گوید وقتی می خواست بازیگر شود مادرش مخالفتی نداشت ولی دید مادرانه ای به آینده او داشت ولی پدرش با بازیگری او زیاد موافق نبود. پدر او بیشتر کارهای علمی را دوست داشت و ترجیح می داد که نیوشا پزشک و یا مهندس شود تا این که بازیگر شود. او می گوید : وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied