شمانیوز
شما نیوز

استقلال |حواشی استقلال

خبر شوکه کننده برای استقلالی‌ها | خرید زمستانی استقلال منتفی شد

بر اساس اخبار منتشر شده استقلال به دلیل مشکلات مالی پنجره نقل و انتقالاتش بسته شده.

خبر شوکه کننده برای استقلالی‌ها | خرید زمستانی استقلال منتفی شد

به گزارش شمانیوز: استقلال تیم آبی پوش پایتخت  همیشه دچار حاشیه و جنجال بوده است. تیم استقلال در جدیدترین مشکلاتش پنجره نقل و انتقالاتش بسته شده. استقلال فصل دوم نمی‌تواند خرید زمستانی داشته باشد. استقلال همچنان درگیر مشکلات مالی است و به همین دلیل نمی‌تواند بازیکن جدید بخرد. برخلاف ادعای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، پس از بروزرسانی سامانه فیفا بازهم پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته ماند.فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه اسامی باشگاه‌های بدهکار که از نقل و انتقالات محروم هستند را اعلام کرد. بر این اساس ۱۱ باشگاه ایران نیز با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مواجه شدند که نام استقلال و پرسپولیس نیز در بین آن‌ها دیده می‌شد.

براساس تصمیم فیفا باشگاه استقلال با توجه به بدهی مالی از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد که همین امر به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که در نیم فصل دوم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با بازیکن جدیدی قرارداد امضاء کنند.

این در حالی است که بعد از اعلام سایت فیفا مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال، فرشید سمیعی عضو هیأت مدیره این باشگاه تاکید کرد که مشکل آبی‌ها به زودی حل خواهد شد و در بروزرسانی جدید سایت فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال هم باز خواهد شد.

سامانه «registrationbans» امروز دوشنبه بروزرسانی شد، اما بر خلاف ادعای سمیعی، پنجره نقل و انتقالات استقلال همچنان بسته است و مشکل آبی پوشان پابرجا است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied