شمانیوز
شما نیوز

درخشش ستاره‌های بانک گردشگری، سمگا، نگین، ماهان، فولادبافت و دانا در IMI-100

​گروه مالی گردشگری رتبه‌های همایش شرکت‌های برتر ایران را درو کرد

​بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) ‌با درخشش شرکت‌های گروه مالی گردشگری برگزار شد.

​گروه مالی گردشگری رتبه‌های همایش شرکت‌های برتر ایران را درو کرد

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، با درخشش شرکت‌های گروه مالی گردشگری همراه بود.

در این همایش بانک گردشگری و شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان 10 شرکت پیشرو در رتبه‌بندی سال 1402 انتخاب شدند.

همچنین در رتبه‌بندی کلی 100 شرکت‌ برتر، بانک گردشگری رتبه 24، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) رتبه 70، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان رتبه 71 و هولدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان رتبه 74 را به دست آوردند.

در رتبه‌بندی 100 شرکت برتر دوم هم شرکت احیا استیل فولاد بافت رتبه 127 و شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان رتبه 136 را کسب کردند.

در میان 100 شرکت برتر سوم کشور هم هلدینگ بازرگانی دانا رتبه 206 را به دست آورده است. همچنین این شرکت موفق شد در پنجمین سال فعالیت رسمی خود، به عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور معرفی‌ شود. این با ۵۹ پله ارتقا نسبت به سال ۱۴۰۱، رتبه ۸ را در بین شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، رتبه اول از نظر شاخص رشد فروش و رتبه اول از نظر بیشترین صعود نیز در این همایش به شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) رسید.

 

از سوی دیگر، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان که در این همایش رتبه 71 شرکت‌های برتر ایران را به دست آورد، نسبت به سال قبل صعود 7 پله‌ای را تجربه کرد. همچنین شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان موفق شد در گروه مورد ارزیابی خود رتبه 14 را کسب کند.

دیگر شرکت موفق گروه مالی گردشگری در این همایش، شرکت رایان ارتباط بود که رتبه ۱۳۸ برترین شرکت‌ها و رتبه چهارم گروه انفورماتیک را به دست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied