شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | نقل و انتقالات پرسپولیس

بمب نقل و انتقالات جدید در پرسپولیس | یک ستاره دیگر در راه پرسپولیسی شدن

پرسپولیس برای تقویت تیمش به دنبال یک مهاجم جدید است.

بمب نقل و انتقالات جدید در پرسپولیس | یک ستاره دیگر در راه پرسپولیسی شدن

به گزارش شمانیوز:پرسپولیس به دنبال تقویت تیمش در نیم فصل دوم است. پرسپولیس برای تقویت خود دنبال یک مهاجم خوب است. حالا که تکلیف سرمربی پرسپولیس یکسره شده، این تیم با خیال راحت به دنبال نقل و انتقالات خودش می رود.پرسپولیس به زودی از ستارگان خودش رونمایی میکند.به احتمال قوی یکی از ستارگان تیم پرسپولیس علی علیپور باشد  

باشگاه پرسپولیس این روزها، در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داد. آنها علاوه بر پروژه انتخاب سرمربی جدید خود، در تلاش برای جذب بازیکنان مطرح هستند تا ترکیب تیم را تقویت کنند.

این تیم که در نیم فصل اول با مشکل گلزنی مواجه بود، به دنبال تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی‌ست.

این باشگاه ابتدا به سراغ جواد آقایی‌پور مهاجم ۲۴ ساله و گلزن باشگاه استقلال خوزستان رفت که بعد از چند دوره مذاکرات این دو باشگاه با هم به توافق نرسیدند تا حضور این مهاجم گیلانی در بین سرخ‌پوشان منتفی شود.

در ادامه بعد از منتفی شدن این انتقال، نبیل باهویی مهاجم سوئدی و جنجالی قرمزها نیز در لیست خروج این تیم قرار گرفت تا این تیم بیشتر از هر زمانی به دنبال جذب مهاجم باشد.روز گذشته اعلام شد باشگاه پرسپولیس با عیسی آل‌کثیر مهاجم سابق خود که با حواشی فراوان از این تیم جدا شد به توافق رسیده و از این مهاجم گلزن به زودی به عنوان خرید جدید این تیم رونمایی خواهد شد. با وجود بازگشت آل‌کثیر اما باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال تقویت خط حمله خود است.

از این رو باشگاه پرسپولیس مذاکرات موفقیت آمیزی را با علی علیپور مهاجم سابق و گلزن خود داشته است. مدیران این باشگاه در خصوص شرایط جذب این مهاجم نامه نگاری‌های را با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال که علیپور در آن حضور داشته است، انجام دادند. مدیران پرسپولیس منتظر اعلام شرایط این باشگاه پرتغالی برای جذب مهاجم ایرانی آنهاست تا بعد از بحث و بررسی برای بازگشت مهاجم گلزن خود اقدام کنند. گفته می‌شود اگر مشکلی رخ ندهد بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بعد از گذشت سه سال باردیگر می‌تواند لباس تیم محبوب خود را برتن کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied