شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی | میکاپ نیوشا ضسغمی

ویدیو | میکاپ جدید نیوشا ضیغمی سوژه اینستاگرام شد

نیوشا ضیغمی یک ویدیو از میکاپ جدید خودش منتشر کرده است.

ویدیو | میکاپ جدید نیوشا ضیغمی سوژه اینستاگرام شد

به گزارش شمانیوز :ویدویی از میکاپ نیوشا ضیغمی منتشر شده است. این ویدیو نیوشا ضیغمی به شدت در فضای جازی بازخورد داشته است. نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون است. نیوشا ضیغمی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفا نقش کرده است. در ادامه ویدیو جدید نیوشا ضیغمی را مشاهده میکنید.

ورود به دنیای بازیگری

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعه تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم‌های مواجهه و گناه من بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied