شمانیوز
شما نیوز

نشست زمین

نشست زمین در خیابان کارگر پایتخت

وقوع نشست زمین در خیابان کارگر باعث مسدود شدن این خیابان از شب گذشته شده و از این رو تا رفع مشکل همچنان محدودیت ترافیکی در این خیابان و میدان قزوین اجرا می‌شود.

نشست زمین در خیابان کارگر پایتخت

به گزارش شمانیوز: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور روز جمعه در این خصوص گفت: دیشب در ساعت ۲۲:۳۰ بالاتر از میدان قزوین ابتدای خیابان کارگر نشست آسفالت ناشی از جابجایی بستر زمین به عمق حدودا بین ۲ تا سه متر و به پهنای کل عرض خیابان در مسیر جنوب به شمال به وجود آمد.

سرهنگ فیروز کشیر افزود: نیروهای امدادی آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب و پلیس راهور در محل حضور دارند و در حال رفع مشکل هستند.

وی ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال خیابان کارگر اطراف میدان قزوین محدودیت تردد تا حل مشکل اعمال می‌شود لذا از شهروندان تهرانی خواهشمندیم برای تردد مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

تغییر مسیر موقت ناوگان اتوبوسرانی در خیابان کارگر

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز اعلام کرد؛ در پی فرونشست زمین در خیابان کارگر حدفاصل میدان قزوین تا چهارراه لشگر، تمامی خطوط عبوری از این مقطع تا اطلاع ثانوی از مسیر جایگزین تردد خواهند کرد.

بر این اساس، مسیر خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در این منطقه از میدان قزوین، خیابان مخصوص، خیابان کمالی، چهارراه لشکر، ادامه مسیر به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied