شمانیوز
شما نیوز

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش آخر ماجرای مهاجرتش را لو داد | این استوری گوهر خیراندیش غوغا کرد

گوهرخیر اندیش بازیگر پرکار و محبوب ایرانی به سوال هایی که راجع به مهاجرتش در سر طرفدارانش وجود داشت پاسخ عجیبی داد.

گوهر خیراندیش  آخر ماجرای مهاجرتش را لو داد   |  این استوری گوهر خیراندیش  غوغا کرد

به گزارش شمانیوزگوهر خیراندیش بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران که به دلیل دیدار با خانواده و فرزندانش دائما در رفت و آمد به خارج از کشور است، به تازگی در قالب یک استوری از پیج ها و سایت های حاشیه ای گله کرد و خبری در مورد مهاجرتش به خارج از کشور را عنوان نمود  گوهر خیراندیش در فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است. گوهر خیراندیش همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی می‌باشد.

گوهر خیراندیش

بعد از شایعات منتشر شده درباره مهاجرت گوهرخیراندیش، خانم بازیگر سکوت را جایز ندانست و از انتشار این اخبار جعلی در برخی از پیج ها گله کرد و در مورد مهاجرتش به کانادا نوشت: خانم یا آقایی که این صفحه را اداره میکنی. اینجانب گوهر خیراندیش ایران هستم و به کانادا مهاجرت نکرده ام. چرا دروغ پراکنی میکنی

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون متولد اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز است.او فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر به نام های خداخواست و حسین و سه خواهر به نام های مریم، گلابتون، رباب دارد، پدرش کشاورز اهل شهر اقلید شیراز و مادرش ماما بیمارستان مسیحیان شیراز بود.

گوهر سینمای ایران در سال 1349 با جمشید اسماعیل خانی(بازیگر و کارگردان) آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت. حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.گوهر خیراندیش در سال 1381 همسرش «جمشید اسماعیل خانی» را به علت سکته مغزی از دست داد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied