شمانیوز
شما نیوز

مه لقا باقری | عکس جدید مه لقا باقری

کولاک بازیگر سریال نیسان آبی با عکس جدیدش | مه لقا باقری شبیه باربی شده !

عکسی جدید از مه لقا باقری بازیگر ایرانی سریال نیسان آبی و همسر جواد عزتی را مشاهده میکنید.

کولاک بازیگر سریال نیسان آبی با عکس جدیدش | مه لقا باقری شبیه باربی شده !

به گزارش شمانیوز :عکسی جدید از مه لقا باقری در فضای مجازی وایرال شده است. چهره باربی طور مه لقا باقری مورد توجه قرار گرفته است.مه لقا باقری بازیگر ایرانی است که بیشتر در زمینه تئاتر فعال است. مه لقا باقری سالهاست که با جواد عزتی ازدواج کرده است. در ادامه عکس جدید مه لقا باقری را مشاهده میکنید. 

مه لقا باقری

بیوگرافی مه‌لقا باقری:

مه‌لقا باقری متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد.

اولین بار در سال ۸۱ با تئاتر آرش به کارگردانی روح الله صدیقی در تالار مولوی بعنوان بازیگر ایفای نقش کرد و با سریال حوض فیروزه در سال ۸۴ به کارگردانی لاله صبوری جلوی دوربین رفت و با بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied