شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان | آمادگی هادی چوپان

ویدیو | هادی چوپان در آمریکا کولاک به پا کرد

در خبر زیر ویدیویی از آمادگی جسمانی هادی چوپان برای مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 را مشاهده میکنید.

ویدیو | هادی چوپان در آمریکا کولاک به پا کرد

به گزارش شمانیوز :هادی چوپان برای مسابقات آرنول کلاسیک 2023 به آمریکا سفر کرده است. هادی چوپان قهرمان مستر المپیا2022 است. هادی چوپان درحال  آمادگی قبل از مستر المپیا 2024 می باشد. هادی چوپان لقب گرگ ایرانی را دارد. در ادامه ویدیو آمادگی جسمانی هادی چوپان را می بینید. 

هادی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی شد اما در سال جاری نتوانست از این عنوان دفاع کند. درک لانسفورد، هم‌تیمی و هم‌تمرینی چوپان که سال گذشته نایب قهرمان این رویداد شده بود، امسال موفق شد جایگاه اول را از هادی بگیرد.

هادی چوپان که کار سختی را برای کسب قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۲۴ در پیش دارد، ۲ رویداد آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را هدف قرار داده تا بتواند در طول سال هم آمادگی خود را حفظ کند و هم بدن خود را محک بزند.

در این ۲ رقابت جدی‌ترین رقیب چوپان، سامسون دائودا، معروف به شیر نیجریه است که امسال با اختلاف بسیار کمی بعد از هادی در جایگاه سوم ایستاد.

هادی چوپان برای حضور در این رقابت‌ها به آمریکا سفر کرده و آخرین روزهای دوره تمرینی خود را در آن کشور به سر می‌برد. او با انتشار ویدیویی از خودش، سطح آمادگی خود برای مسابقه‌ را نشان داده و برای حریف‌های خود خط و نشان کشیده است. این ویدیو را می‌بینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی