شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | علی علیپور

تلاش ویژه پرسپولیس برای جذب شاه ماهی | یک بازیکن جدید در راه پرسپولیس

براساس اخبار منتشر شده پرسپولیس همچنان درحال تلاش است تا علی علیپور برای تیمش جذب کند.

تلاش ویژه پرسپولیس برای جذب شاه ماهی | یک بازیکن جدید در راه پرسپولیس

به گزارش شمانیوز :پرسپولیس به شدت در حال تلاش برای تقویت تیمش است. حالا که خیال پرسپولیس از بابت سرمربی تیمش راحت شده است، با تمرکز کامل به نقل و انتقالات بازیکنان می پردازد. مدیران پرسپولیس تصمیم دارد تیمشان را به یک تیم خاص در نیم فصل تبدیل کنند. با اعلام رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، علی علیپور در لیست خرید های زمستانی این تیم قرار دارد.

حسین شهریاری رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: علی علیپور در لیست جذب بازیکنان قرار دارد و مکاتباتی با باشگاه ژیل ویسنته داشته ایم و پیگیر پاسخ مدیران این باشگاه هستیم.

او ادامه داد: برای جذب جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان نا امید نشده ایم و همچنان مذاکره با مدیران این باشگاه برای جذب آقایی پور ادامه دارد.

رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی گفت: ما تا روز شنبه ۷ بهمن منتظر پاسخ مثبت برانکو ایوانکوویچ بودیم اما او برای سومین بار به پیشنهاد ما پاسخ منفی داد و از این روز ساعت ۱۳ روز شنبه جلسه هیئت مدیره شکل گرفت.

او افزود: در نهایت دو گزینه نهایی ما اوسمار و پاکو لوپس بودند اما از آنجایی که درخواست مالی لوپس برای نیم فصل عدد بالایی بود و اوسمار در طول یک سال و نیم گذشته شناخت کافی از تیم داشت، او را تا پایان فصل به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

منبع : مهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied