شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

مربی دیگر جای اوسمار می‌آمد | شانس قهرمانی نداشتیم

داداش زاده گفت: اگر فرد دیگری به جای اوسمار سرمربی پرسپولیس می‌شد، زمان زیادی برای شناخت تیم و نفرات نیاز داشت و خیلی راحت شانس قهرمانی در لیگ و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دادیم.

مربی دیگر جای اوسمار می‌آمد |  شانس قهرمانی نداشتیم

به گزارش شمانیوز:بهزاد داداش‌زاده در خصوص انتخاب شدن اوسمار ویرا به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس، اظهار داشت:‌ از اول فصل مشکلات پرسپولیس را می‌دانستیم. نمی‌دانم چرا مدیرعامل باشگاه با مطرح کردن اسامی گزینه‌های اروپایی، هواداران را بازی داد. اگر از اول قرار بود اوسمار سرمربی شود، چرا چند هفته وقت تلف شد؟ به نظرم در حال‌حاضر اوسمار ویرا بهترین گزینه برای پرسپولیس بود، چون او با خصوصیات و توان بازیکنان آشناست. اگر فرد دیگری به جای اوسمار سرمربی پرسپولیس می‌شد، زمان زیادی برای شناخت تیم و نفرات نیاز داشت و خیلی راحت شانس قهرمانی در لیگ و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دادیم.

وی در مورد پافشاری مدیران باشگاه پرسپولیس برای سرمربی شدن برانکو ایوانکوویچ، گفت: برانکو از این موضوع سود برد و باشگاه پرسپولیس همه مالیات او را پرداخت کرد. همان موقع که برانکو برای اولین بار پاسخ منفی داد، مدیران باید همان زمان به دنبال گزینه دیگری می‌رفتند. متاسفانه باشگاه ۳ بار به برانکو پیشنهاد داد و با هواداران بازی کردند و وقت را از دست دادند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه در تعطیلات نیم فصل، یادآور شد: خوشبختانه مدیران باشگاه در تعطیلات نیم فصل توانستند نیازهای کادرفنی را برطرف کنند و بازیکن‌های خوبی جذب کنند. قطعا این بازیکنانی که جذب شدند از لیست گل‌محمدی بوده و امیدوارم این بازیکنان بتوانند، آخر فصل دل هواداران را شاد کنند.

داداش‌زاده در خصوص حضور احتمالی وحید هاشمیان و حسین عبدی در کادر فنی پرسپولیس، اظهار کرد: دستیاری حسین عبدی اشتباه خواهدبود، چراکه او در قواره سرمربی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied