شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | نقل و انتقالات پرسپولیس

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در آستانه انفجار | ستاره محبوب یحیی در راه پرسپولیس

مدیران پرسپولیس تمام تلاششان را می‌کنند تا علیپور را جذب تیم قرمز پوشان کنند.

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در آستانه انفجار | ستاره محبوب یحیی در راه پرسپولیس

به گزارش شمانیوز: مدیران پرسپولیس در حال تلاش برای جذب علی علیپور هستند این ستاره محبوب یحیی گل محمدی بود. پرسپولیس برای نیم فصل دوم قصد دارد یک شروع طوفانی داشته باشد. 

مهاجم ۲۸ساله مهره مهمی برای پرسپولیس بود که قرمزها هیچ‌گاه نتوانستند جایگزین و گلزن شش دانگی را پس از جدایی او در اسکواد خود پیدا کنند.

علی علیپور آمارهای فوق‌العاده‌ای در پرسپولیس دارد. او که ۶ فصل متوالی در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم در یک فصل کفش طلای آقای گلی را نیز به دست آورد، پس از جدایی‌اش، پرسپولیس در سال‌های اخیر کمبود او را حس کرده است.

علی علیپور که در مجموع همه رقابت‌ها ۲۱۱ بازی برای پرسپولیس انجام داده و در بین ۱۵ بازیکن با سابقه تاریخ سرخ‌ها قرار دارد، در تمام رقابت‌ها ۷۲ گل زده و پنجمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس است. او با آمار ۵۶ گل در لیگ برتر بهترین گلزن سرخ‌ها در این لیگ است که از سال ۱۳۸۰ اولین دوره‌اش برگزار شده است.

علیپور که پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس برای پیشرفت بیشتر راهی پرتغال شد تا لژیونر شود اما در یک سال اخیر با مصدومیت سخت رباط صلیبی روزهای تلخی را سپری کرد. او که حالا به میادین بازگشته بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

این مهاجم ۲۸ساله مهره مهمی برای پرسپولیس بود که قرمزها هیچ‌گاه نتوانستند جایگزین و گلزن شش دانگی را پس از جدایی او در اسکواد خود پیدا کنند. بدون شک بازگشت علیپور می‌تواند خبر بسیار خوبی در این روزهای حساس برای پرسپولیسی‌ها باشد.

به گفته حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس آنها پس از جذب عبدالکریم و آل کثیر در پی جذب علیپور هستند و مذاکره با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال در حال انجام است و مدیران پرسپولیس پیگیر گرفتن جواب از این باشگاه هستند. همچنین رقم جذب علیپور هنوز مشخص نشده و آنها ابتدا باید در مذاکره را با باشگاه علیپور باز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied