شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه 10 بهمن

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی برای فرداسه شنبه 10 بهمن 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد  سه شنبه 10  بهمن

به گزارش شمانیوز :براساس صحبت های کارشناسان هواشناسی درباره بارش برف پیش بینی می شود فردا سه شنبه 10  بهمن 1402 تعطیلی مدارس برای فردا رخ دهد. در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی به علت بردوت هوا و بارش برف برای فردا سه شنبه می پردازیم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

با وجودپیش بینی بارش برف و برودت هوا در مشهد تااین لحظه هیچ گونه خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی برای فردا سه شنبه 10 بهمن  منتشر نشده است و مدارس این استان دایر است.هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش  درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. 

 

روند کاهش دما و بارش باران و برف در خراسان رضوی ادامه دارد

 کارشناس هواشناسی خراسان رضوی: روند کاهشی دما در مناطق مختلف این استان با تداوم بارشهای برف و باران ادامه دارد.روند کاهشی دما موجب کاهش میانگین ۶ درجه ای دمای هوای خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته جاری نسبت به امروز خواهد شد.

بارش ها همچنان در نقاط مختلف استان خراسان رضوی ادامه دارد و امروز نیز بر شدت آن بویژه در نواحی شمالی افزوده خواهد شد.طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، در این مدت بارش برف در مناطق کوهستانی، سردسیر و مشهد دور از انتظار نخواهد بود.

مدارس مشهد فردا سه‌شنبه دایر است و به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تعطیل بشه

  • ناشناس

    خواهشا لطفا تعطیل کنید

تبلیغات متنی