شمانیوز
شما نیوز

جواد عزتی

جواد عزتی پدر شد | جواد عزتی از دخترش رونمایی کرد

جواد عزتی بازیگر محبوب ایرانی از دختر خودش رونمایی کرد.

جواد عزتی پدر شد | جواد عزتی از دخترش رونمایی کرد

به گزارش شمانیوز : محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی ماه سال 1360 در شهر تهران است و فارغ التحصیل هنرستان سوره است.جواد عزتی  در کنار رضا عاطران در فیلم هزارپا موفق شد که رکورد فروش فیلم در ایران به شکل قابل توجهی بالا ببرد و رکورد فروش را بزنند.

photo9336369982 (1)

جواد عزتی از سال 1375 به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد. او ابتدا از تئاتر فعالیتش را شروع کرد و سپس در سال 81 نخستین کار تلویزیونی را بازی کرد.او در تیپ سازی و خلق شخصیت ها با گریم سخت استعداد بسیار بالایی داشت و این مورد را می تواند در سریال قهوه تلخ و در نقش بابا اتی به خوبی مشاهده کرد.از سریال های او می توان به مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزار چهره ، چاردیواری ،  لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ اشاره کرد. او در سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم 2 هم حضور اشت. قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شد.

فیلم های شاخص جواد

فیلم های مهم او هم طلا و مس، ماجرای نیمروز و فرشته ها با هم می آیند می باشند.

او در فیلم آینه بغل منوچهر هادی در سال 1396 ایفای نقش کرد که توانست در سه روز اول فروش را به بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان برساند که رکورد فیلم های فروشنده و ساعت پنج عسر را شکاند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان جواد عزتی را تبدیل به پرفروش ترین بازیگر سال 1396 ایران کرد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied