شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی | متولدین این ماه ها از همه خودخواه تر هستند

در خبر زیر یک طالع بینی براساس میزان خودخواهی را میخوانید.

طالع بینی | متولدین این ماه ها از همه خودخواه تر هستند

به گزارش شمانیوز :طالع بینی یک روش پیشگویی سرنوشت و آینده  است. خیلی از افراد به طالع بینی علاقه دارند. طالع بینی از زمان ها بسیار دور رواج داشته است. بسیاری از افراد طالع بینی را یک نوع پیشگویی حقیقی می دانند. در طالع بینی ویژگی های شخصیتی ، رفتاری و اخلاقی افراد نیز بازگو می شود. در ادامه یک طالع بینی براساس میزان خودخواهی را میخوانید. 

 

 

1. سرطان(تیرماه)

سرطان عزیز، ستارگان به ما می گویند که در قلب شما یک پرورش دهنده هستید و همیشه قبل از خودتان مراقب دیگران هستید.

وقت آن است که خود را اولویت بندی کنید.

شما منبع عمیقی از احساسات هستید، و مهم است که این را بپذیرید. ترس از صدمه دیدن اغلب باعث می شود که احساسات خود را سرکوب کنید. اکنون زمان تمرین شفقت به خود است. یادداشت برداری را شروع کنید، احساسات خود را بیان کنید و با خود مهربانی نشان دهید.

به یاد داشته باشید که مولانا فرمود: زخم جایی است که نور در شما وارد می شود. زخم هایت را بپذیر، زیرا راه شفای توست.

 

2. عقرب(آبان ماه)

ای عقرب، تو یک مبارز هستی، همیشه آماده رویارویی با دنیا و محافظت از عزیزانت. با این حال، گاهی اوقات، کسی که بیشتر از همه باید از آن محافظت کنید، خودتان هستید.

شما باید به قلب خود گوش دهید و تحت تأثیر نظرات دیگران قرار نگیرید. سرسختی شما قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که آن را با بخشش و عشق متعادل کنید. یوگا و مدیتیشن می توانند ابزار قدرتمندی برای یافتن این تعادل باشند.

همانطور که بودا زمانی گفت: نگه داشتن خشم مانند چنگ زدن به ذغال داغ به قصد پرتاب آن به سوی دیگری است. تو اونی که میسوزه کینه و عصبانیت را کنار بگذارید و عشق و مراقبت از خود را در آغوش بگیرید.

 

3. ماهی ها(اسفندماه)

حوت، شما یک رویاپرداز هستید. روح شما عمیقاً همدل و خلاق است. با این حال، گاهی اوقات خود را در رویاهایتان گم می کنید و فراموش می کنید که از سلامت عاطفی خود مراقبت کنید.

ستاره ها از شما می خواهند که خودتان را زمین گیر کنید.
با طبیعت ارتباط برقرار کنید، ذهن آگاهی را تمرین کنید و به احساسات خود احترام بگذارید. به قول مولانا تو قطره ای در اقیانوس نیستی، بلکه تمام اقیانوس در یک قطره ای. به وسعت خود احترام بگذارید!

بنابراین، سرطان، عقرب و حوت، آیا آماده هستید که مراقبت از خود را بپذیرید و به پروانه هایی تبدیل شوید که قرار است باشید؟

در پایان، به یاد داشته باشید که زندگی ما صرفاً توسط ستاره ها دیکته نمی شود. ما این قدرت را داریم که واقعیت های خود را بسازیم و خودمان تصمیم بگیریم. همانطور که در چالش‌های زندگی پیش می‌رویم، راهنمایی ستارگان صرفاً ابزاری است که به ما کمک می‌کند مسیر خود را به سوی عشق به خود و توانمندسازی پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی