شمانیوز
شما نیوز

محصولات سایپا | شرکت سایپا

خبر خوش به متقاضیان محصولات سایپا| حراج سه محصول پرطرفدار سایپا به قیمت کارخانه

شرکت سایپا امروز اعلام کرد سه محصول خود را به قیمت کارخانه به حراج گذاشته است.

خبر خوش به متقاضیان محصولات سایپا| حراج سه محصول پرطرفدار سایپا به قیمت کارخانه

به گزارش شمانیوز: محصولات سایپا بسیار پرطرفدار هستند. قیمت محصولات سایپا به تازگی افزایش یافته است. با این حال هنوز هم محصولات سایپا پرفرپش هستند. در ادامه شرایط حراج سه محصولات سایپا را مشاهده کنید. 

سه محصول خودروسازی سایپا به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

اطلس G، کوییک GX-L با ترمز ESC و کوییک GXR-L با ترمز ESC، سه خودروی سایپا در طرح های فروش این خودروساز به مناسب دهه فجر است. هر سه محصول عرضه شده توسط سایپا به نوعی در دسته خودروهای جدید نارنجی های جاده مخصوص قرار می گیرد.

طرح های فروش دهه فجر سایپا از ساعت 10 روز 12 بهمن (پنجشنبه این هفته) در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

فروش دهه فجری سایپا علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس دارندگان خودروهای فرسوده و همچنین مادران دارای دو فرزند و بیشتر است.

متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش فوق العاده سایپا در دهه فجر دارند باید کل مبلغ خودرو را به حساب های اعلام شده توسط خودروسازی سایپا واریز کند.

مشتاقان در اختیار گرفتن اطلس G در طرح فروش فوق العاده باید نزدیک به 400 میلیون تومان را پرداخت کنند.

متقاضیان کوییک GX-L باید پیش از شرکت در طرح فروش فوق العاده سایپا حساب خود را حول و حوش 363 میلیون تومان شارژ کنند.

متقاضیان کوییک GXR-L نیز برای در اختیار گرفتن این خودرو نزدیک به 375 میلیون تومان را برای در اختیار گرفتن این خودرو پرداخت کنند.

سایپایی ها قول داده اند تا خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده را طی 90 روزه کاری برای متقاضیان فاکتور کنند.

اما چنانچه جز دسته متقاضیانی هستید که قصد شرکت در طرح فروش فوق العاده سایپا به مناسب دهه فجر را ندارید می توانید به سراغ طرح پیش فروش بروید.

متقاضیان اطلس G می توانند در طرح پیش فروش با پرداخت حول و حوش 200 میلیون تومانی این محصول جدید سایپا را پیش خرید کنند.

موعد تحویل اطلس G برای مرداد، شهریور و مهر 1403 در نظر گرفته شده است.

سایپایی ها قصد دارند دو محصول خانواده کوییک یعنی کوییک GX-L و کوییک GXR-L را با پیش پرداخت های به ترتیب حدود 181 میلیون و 500 هزار تومان و نزدیک به 187 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دهند.

نارنجی های جاده مخصوص برنامه ریزی کردند تا دو عضو خانواده کوییک را در بازه تیر تا مهر سال آینده به متقاضیان واگذار خواهد شد.

البته خودروسازی سایپا هنوز اعلام نکرده خودروهای عرضه شده در طرح های فروش به مناسب دهه فجر با چه رنگ هایی به مشتریان واگذار خواهد شد.  

متقاضیانی که قصد دارند در دو طرح فروش سایپا به مناسب دهه فجر شرکت کنند باید پلاک فعال نداشته باشند. 18 سال تمام سن داشته باشند و گواهینامه رانندگی خود را نیز اخذ کرده باشند. همچنین متقاضیان باید طی 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرو دریافت نکرده باشند. خودروسازان خصوصی هم 24 ماه گذشته برای متقاضیان حاضر در طرح فروش سایپا، خودرویی را از سبد محصولاتی خود برای آنها فاکتور نکرده باشند.

منبع:اکوایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    توجه توجه سلام دوستان ؛ منم مثل خیلی از شما دنا پلاس اتومات توربو شارژ ثبت نام کردم که در حال حاضر ایران خودرو به بهانه ی ارتقا یافتن و آپشنال شدن در صدد تحمیل خودروی مسخره ی خودش به ماست در حالیکه ما توانایی خرید این خودروی با قیمت بسیار گزاف را نداریم لذا از تمامی شما دوستان تقاضا دارم ثبت نام نکرده و بابت این خودرو هزینه ای پرداخت نکنید و یکی از دوستان در این رابطه کارزاری را تشکیل داده که از تمامی شما خواهشمندم در این کارزار "ثبت امضاء" نموده تا کارزار ، بیش تر به چشم بیاید و صدای مردم معترض به گوش مسؤلین مربوطه برسد؛ تا حد امکان این کارزار را نشر دهید و ثبت امضاء نمایید. Karzar.net/100995