شمانیوز
شما نیوز

تعبیر |تعبیر خواب بارداری

تعبیر خواب بارداری چیست ؟ | دیدن خواب بارداری به چه معناست؟

در خبر زیر تعبیر خواب بارداری از جنبه های مختلف را میخوانید.

تعبیر خواب بارداری چیست ؟ | دیدن خواب بارداری به چه معناست؟

به گزارش شمانیوز تعبیر بارداری  معانی بسیاری دارد. برخی تعبیر خواب بارداری رامثبت معنا کرده اند. برخی دیگر تعبیر خواب بارداری نشانه زندگی و موفقیت میدانند. برخی دیگر تعبیر خواب بارداری نشانه حیات و زندگی روه رشد معنا کرده اند.   در ادامه تعبیر خواب بارداری  را میخوانید. 

 

تعبیر خواب دیدن بارداری خود

می‌توان گفت حامله شدن در خواب نشان می‌دهد بخشی از خود شما یا جنبه‌ای از زندگیتان هنوز در مرحله‌ی رشد و بالندگی است. شاید این خواب اشاره به اندیشه‌ای باشد که شما مدتی است آن را در ذهن خود می‌پرورانید، اما هنوز آمادگی عرضه آن به اطرافیان خود را ندارید و نمی‌توانید درباره آن صحبت کنید یا در این باره کاری انجام دهید. مثلاً اگر در خوابتان دو ماهه باردار باشید شاید دو ماه پیش مسئله‌ای به فکرتان رسیده که هنوز در مرحله پردازش است.
ایده‌ها یا اهداف نو اگر در خواب ببینید که نوزادی به دنیا آورده اید نشانگر آن است که شما کاری نو را آغاز کرده اید و قرار است تغییری در زندگی تان ایجاد شود. این تغییر ممکن است یک ایده نو، یک پروژه جدید، یک مدل موی متفاوت، یا بینشی جدید به زندگی باشد که خود را به شکل خواب زایمان نشان می‌دهد.

تعبیر خواب

تعبیر خواب دیدن بارداری نزدیکان

اگر در خواب‌تان دیدید که فرد دیگری حامله است، معنی‌اش این است که می‌خواهید به این فرد نزدیک‌تر شوید. اگر مردی خواب ببیند که نامزدش حامله است، معنی‌اش این است که رابطه‌شان در وضعیت بحرانی است. آن‌ها دیگر اهداف مشترکی ندارند و ممکن است در آینده‌ی نزدیک جدا شوند.

 

تعبیر خواب حاملگی بارداری خود

اینکه خواب ببینید مادرتان باردار است هشداری جدی درباره‌ی یک وضعیت خطرناک یا بسیار بد است. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که مادرتان ممکن است به شدت مریض شود یا حتی مرگ او را از پا در بیاورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی