شمانیوز
شما نیوز

تیم استقلال| محمد حسین اسلامی

حضور بازیکن ذوب آهن در استقلال منتفی شد| علت نیامدن اسلامی به استقلال چه بود؟

تیم استقلال به دنبال جذب محمد حسین اسلامی بازیکن ذوب آهن بود که با مخالفت این باشگاه مواجه شد.

حضور بازیکن ذوب آهن در استقلال منتفی شد| علت نیامدن اسلامی به استقلال چه بود؟

به گزارش شمانیوز، باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان مختلفی بوده است. اگرچه استقلال مذاکراتی با برخی از بازیکنان داشته است اما این مذاکرات بعضا به نتیجه نرسیده است. در قرارداد محمدحسین اسلامی، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بند فسخ قرارداد ۱۵ میلیاردی وجود دارد و تیم‌هایی که خواهان جذب این بازیکن هستند باید این رقم را پرداخت کنند. باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب اسلامی بود که با مخالفت این باشگاه مواجه شد تا پرونده حضور این بازیکن در استقلال بسته شود.

باشگاه استقلال به مسئولان ذوب آهن اعلام کرده بود که حاضر است مبلغ ۸ میلیارد تومان به علاوه یک نفر از بین سامان تورانیان، امیرعلی صادقی و پیمان بابایی را به ذوب‌آهن بدهد که با مخالفت باشگاه اصفهانی مواجه شد.

ظاهرا ذوب‌آهنی‌ها که در رتبه پنجم جدول قرار دارند و در کورس مدعیان بالای جدول هستند برای برطرف کردن نقاط ضعف خودشان خواهان دفاع وسط یا دفاع کناری از استقلال هستند.

باشگاه ذوب آهن از استقلال خواسته از بین جعفر سلمانی، ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند یک نفر را به اصفهان بفرستد که با مخالفت کادر فنی آبی پوشان مواجه شده تا به این ترتیب، اسلامی در اصفهان ماندگار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied