شمانیوز
شما نیوز

قتل فجیع

چه کسی این کوهنوردان را کشت و زبانشان را برید؟ | معمای یک قتل فجیع (عکس)

راز قتل هولناک چند کوهنورد هنوز فاش نشده است.

چه کسی این کوهنوردان را کشت و زبانشان را برید؟ | معمای یک قتل فجیع (عکس)

به گزارش شمانیوز - قتل فجیع چند کوهنورد هنوز فاش نشده است. قتل فجیع آنها حادثه ای به شدت وحشتناک بود. این قتل فجیع مو به تن هر کسی سیخ می کند.  مقصران قتل فجیع مشخص نیستند. برخی میگویند فرازمینی ها این قتل فجیع را رقم زدند.

در ژانویه 1959 گروهی از کوهنوردان جوان به‌سمت کوهستان اورال شمالی در شوروی رفتند؛ رفتنی که برگشت خوشی نداشت! سن افراد این گروهِ ده نفره (هشت مرد و دو زن) بین بیست تا سی سال بود. بعد از مدتی یکی از مردان گروه به‌دلیل ناتوانی در ادامه‌ی مسیر، از گروه جدا شده و مسیر رفته را برمی‌گردد و گروه با نُه کوهنورد، به صعودشان ادامه می‌دهند. این که دقیقا به افراد این گروه چه‌گذشته؟ سوالی‌ست که تا به‌امروز بی‌جواب مانده است. چیزی که مشخص است گروه در منطقه‌ای که محلی‌ها به آن «کوه مرگ» می‌گفتند، اردو می‌زنند و بعد همگی طی اتفاقی نامشخص از کمپ فرار می‌کنند.

گروه حقیقت‌یابی که برای کاوش به‌منطقه اعزام شده بود، گفتند که در چادرها از داخل باز شده بودند و اطراف اردوگاه هم ردپایی به‌جز از کوهنوردان پیدا نشده. حال این‌که چه‌‌چیزی باعث شده آن‌ها پابرهنه بیرون بدوند و بدون این‌که آثاری از حمله یا… روی بدنشان بماند دچار صدمات داخلی شوند، هیچ‌کس نمی‌داند. حدود دو ماه طول کشید تا گروه کمکی بتواند جنازه‌ی همه‌ی افراد را در منطقه پیدا کند. چیزی‌که در نگاه اول باعث تعجب نیروهای کمکی شد این بود که چرا پوست همه‌ی آن‌ها نارنجی شده و موهایشان به خاکستری تغییررنگ داده؟ برخی از آن‌ها بدون چشم، برخی بدون زبان و تعدادی با یک وسیله‌ی تندرو زیر گرفته شده بودند.

درنتیجه قوی‌ترین فرضیه برای علت مرگ آن‌ها، حمله فرازمینی‌ها و نیروهای ناشناخته غیرقابل‌توضیح، شد. بعدتر برای ادای احترام به «قربانیان دیتلوف» اسم آن منطقه از «کوه مرگ» به‌اسم رهبر گروه «ایگور دیتلف» تغییرنام داد. این آخرین عکسی بوده که از کوهنوردان قبل از وقوع آن اتفاق نامشخص، گرفته شده است. برخی عکاسان از این تصویر باعنوان «پیش به‌سوی مرگ» یاد می‌کنند!

قتل فجیع

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied