شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

گزارش زنده | گل نخست برای تیم ملی ایران توسط مهدی طارمی

تیم ملی ایران در نخستین بازی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا با سوریه بازی دارد.

گزارش زنده | گل نخست برای تیم ملی ایران توسط مهدی طارمی

به گزارش شمانیوز،  تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه مقابل تیم سوریه قرار گرفت تا بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را برگزار کند و با پیروزی در این مسابقه، حریف ژاپن در مرحله بعد شود.

ملی پوشان فوتبال ایران در شرایطی مسابقه امشب مقابل سوریه را آغاز می‌کنند که محمدحسین کنعانی‌زادگان به علت محرومیت و سیدمجید حسینی و صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست حضور ندارند و امیر قلعه‌نویی در غیاب آنها تصمیم به انتخاب 11 بازیکن منتخب خود گرفته است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه را این 11 بازیکن تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

در نیمه اول تیم ملی ایران کاملا مسلط و بهتر بازی را اداره کرد و چهار موقعیت جدی تیم ملی ایران توسط آزمون، قائدی، حاج صفی و طارمی توسط دروازه بان سوریه سیو شد.

در دقیقه 33 بازی نیز یک ارسال بلند در محوطه جریمه سوریه برای مهدی طارمی منجر به خطای پنالتی شد که خود مهدی طارمی به راحتی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied