شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی | علی اوجی

عاشقانه های نرگس محمدی و همسرش | دلبری خانم بازیگر از شوهرش همه را مات کرد

در خبر زیر عکسی عاشقانه از نرگس محمدی و همسرش علی اوجی را مشاهده میکنید.

عاشقانه های نرگس محمدی و همسرش | دلبری خانم بازیگر از شوهرش همه را مات کرد

به گزارش شمانیوز :نرگس محمدی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. نرگس محمدی همسر علی اوجی ، تهیه کننده و بازیگر است. نرگس محمدی در رشته پرستاری درس خوانده است . نرگس محمدی پس از بازی در سریال ستایش و ایفای نقش ستایش به شدت محبوب و مشهور شد. در ادامه عکس عاشقانه نرگس محمدی و علی اوجی را مشاهده میکنید.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد که فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال «ستایش» به همین نام مشهور شد.نرگس محمدی در تهران از یک خانواده با اصالت از شهر سراب آذربایجان شرقی بعنوان فرزند اول به دنیا آمد، یک خواهر بنام «سارا» و یک برادر بنام «محسن» دارد.علاقه اش به بازیگری، او را به کلاس های هنرپیشگی موسسه کارنامه کشاند و زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور و … دوره های مختلف را گذراند.به صورت جدی بعد از دوره بازیگری وارد تئاتر شد تا اینکه سال ۱۳۸۳ در ۱۹ سالگی با فیلم «تنهایی باد» به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۸۷ در فیلم «اخراجی ها ۲» و سپس فیلم «آناهیتا» دیده شد اما شهرت اش با سریال «ستایش ۱» سعید سلطانی در سال ۱۳۸۹ شروع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied