شمانیوز
شما نیوز

علی اصغر اعرابی| سپاهان

استقبال جالب سپاهانی‌ها از علی اصغر اعرابی| سپاهان کجا تمرین می‌کند؟

علی‌اصغر اعرابی، خرید جدید سپاهان، در آخرین تمرین این تیم در قطر حضور پیدا کرد.

استقبال جالب سپاهانی‌ها از علی اصغر اعرابی| سپاهان کجا تمرین می‌کند؟

به گزارش شما‌نیوز، علی‌اصغر اعرابی (زاده ۱۱ اسفند ۱۳۷۴) بازیکن فوتبال اهل ایران است. علی اصغر اعرابی در پست مهاجم برای شمس آذر در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

علی‌اصغر اعرابی که نقش کلیدی در صعود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر داشت و در دور رفت هم نمایش تاثیرگذاری در پست وینگر برای این تیم ارائه داد، مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت و با طلایی پوشان اصفهان به توافق نهایی رسید.

روز گذشته بود که باشگاه سپاهان از اولین خرید زمستانی خود رونمایی کرد و پس از جدایی قطعی دو بازیکن که احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر بودند از عقد قراردادی دو و نیم ساله از عقد قرارداد رسمی با علی اصغر اعرابی ستاره نیم فصل اول شمس آذر قزوین خبر داد.

در همین راستا اعرابی روز گذشته به طور همزمان با انتشار قراردادش به قطر سفر کرد و در تمرین روز گذشته طلایی پوشان اصفهانی که اردویی ۸ روزه را در قطر برپا کرده‌اند شرکت داشت و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایش هم قرار گرفت.

مورایس که با پایان نیم فصل اول جدایی دو بازیکن از جمع شاگردانش قطعی شده، به احتمال فراوان تا روز بیستم بهمن ماه که در جام حذفی به مصاف شمس‌آذر می‌رود حداقل دست به جذب یکی دو بازیکن دیگر خواهد زد.

B47E8D2F-45AF-4072-994F-496B65829B5E

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied