شمانیوز
شما نیوز

رضا رویگری | درخواست رضا رویگری

ویدیو | درد دل غم انگیز رضا رویگری دل همه را به درد آورد

در خبر زیر ویدیویی دردناک و غم انگیز از رضا رویگری بازیگر ایرانی را مشاهده میکنید.

ویدیو | درد دل غم انگیز رضا رویگری دل همه را به درد آورد

به گزارش شمانیوز : ویدویی جدید از رضا رویگری در حاشیه افتتاحیه جشنواره فجر منتشر شده است. این ویدیو رضا رویگری به شدت در فضای مجازی وایرال شده است. رضا رویگری بازیگر مشهور ایرانی سات. رضا رویگری تجربه خوانندگی را نیز دارد. در ادامه ویدیو دردناک رضا رویگری را مشاهده میکنید.

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری (متولد ۶/ دی / ۱۳۲۵) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است. رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام‌های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، خوانندۀ سرود معروف «ایران ایران» در اول انقلاب می‌باشد.رضا رویگری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون حدودا دو سالی می‌شود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است.

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.رضا رویگری تنها یک فرزند به نام کیارش از همسر اولش دارد و دارای یک نوه دختر می باشد.

رضا رویگری در ویدیویی که اردیبهشت 1401 از او منتشر شد، اعلام کرد که توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده و سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت اش به کسی نداشته، او در صحبت هایش از طرفدارانش درخواست کمک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied