شمانیوز
شما نیوز

الهه حصاری | عکس قدیمی الهه حصاری

عکس زیر خاکی لو رفته از بازیگر زخم کاری | کی باور میشه این خانم الهه حصاری باشه ؟

در خبر زیر عکسی کمتر دیده از الهه حصاری بازیگر جوان کشورمان را مشاهده میکنید.

عکس زیر خاکی  لو رفته از بازیگر زخم کاری | کی باور میشه این خانم الهه حصاری باشه ؟

به گزارش شمانیوز : عکسی قدیمی و دیده نشده از الهه حصاری  منتشر شده است. این عکس الهه حصاری همه را متعجب کرده است. الهه حصاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون است. الهه حصاری با سریال هشت و نیم دقیقه در نقش یلدا مشهور شد. در ادامه عکس قدیمی الهه حصاری را مشاهده میکنید. 

الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.در دوره دبیرستان با گروه تئاتر مدرسه شروع کرد سپس این علاقه او را به کلاس های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» کشاند.او سپس با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد و سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم وی بنام تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۹۱ با سریال شبکه خانگی قلب یخی (۳) به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید سپس یکسال بعد در شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد.شهرت وی اما از سال ۱۳۹۵ در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد.

او قبل از اینکه در آموزشگاه تدریس کند ، در باشگاه ورزشی یوگا را به علاقه مندان این رشته آموزش می داد. و البته الان هم مشغول اش هست، اما ماجرای ورود او به آموزشگاه آوا و تدریس در آنجا خیلی جالب است.در یکی از جشن های حافظ آقای هومن سیدی را دید که  ایشان خودشان در این کارگاه بازیگری تدریس می کنند و متوجه شدند او یوگا آموزش می دهد.به او پیشنهاد دادند تا در این آموزشگاه هم تدریس کند و او پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied