شمانیوز
شما نیوز

دهه فجر | هدیه همراه اول برای دهه فجر

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر + آموزش فعال سازی

اپراتور همراه اول به‌مناسبت گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در پیش بودن عید مبعث، بسته‌های ویژه ترکیبی «مکالمه و اینترنت» را به تمامی مشترکان خود ارائه خواهد کرد.

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر + آموزش فعال سازی

به گزارش شمانیوز :اگر شماهم جز مشترکان همراه اول هستید باید به شما تبریک گفت زیرا این شرکت به مناسبت دهه فجر برای شما هدیه ای در نظر دارد. هرسال همراه اول به مناسبت دهه فجر هدایای برای مشترکانش ارائه میداد. امسال نیز به مناسبت دهه فجر برای مشترکان خود هدیه ویژه در نظر گرفته است. در ادامه به جزییات بیشتر هدیه همراه اول برای دهه می پردازیم.

 

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسبت دهه فجر 

همراه اول به‌مناسبت گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در پیش بودن عید مبعث، بسته‌های ویژه ترکیبی «مکالمه و اینترنت» را به تمامی مشترکان خود ارائه می‌کند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور می‌توانند از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با شماره‌گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» و به قیمت ۳۹ هزار تومان و مشترکان انارستان با شماره‌گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱» و به قیمت ۲۷ هزار تومان نسبت به خرید و فعالسازی این بسته ویژه اقدام کنند.

 بسته‌های ویژه همراه اول شامل «۶۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰ گیگابایت اینترنت» می‌شوند که به‌صورت ترکیبی و ۱۰ روزه به تمامی مشترکان این اپراتور ارائه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied