شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزئیات تعطیلی مدارس استان تهران فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

در خبر زیر به جزئیات تعطیلی مدارس تهران برای یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزئیات تعطیلی مدارس استان تهران فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش شمانیوز :با توجه به بارش برف، برودت هو ا و تعطیلی مدارس روز شنبه در برخی نقاط استان تهران امکان تعطیلی مدارس برای یکشنبه 15 بهمن 1402 وجود دارد. باید منتظر اطلاعیه جدید آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس در روز یک شنبه ماند .در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان تهران برای یکشنبه 15 بهمن 1402 میپردازیم. 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان تهران

باوجود بارش برف، بردوت هوا و تعطیلی مدارس استان تهران امکان تمدید تعطیلی مدارس برای یکشنبه 15 بهمن 1402 وجود خواهد داشت. تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای درباره تعطیلی مدارس منتشر نشده است. به محض رسیدن اطلاعیه جدید درباره تعطیلی مدارس این خبر به روز خواهد شد. 

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

 رئیس پلیس راه مازندران:

رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر کندوان و هراز پرهیز کنند، باتوجه به بارش برف احتمال سقوط بهمن، ریزش سنگ و رانش کوه  وجود دارد.

 

 تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و وضعیت هوا قابل قبول اعلام شده است.

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

تا ۱۵ بهمن‌ماه در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات مورد انتظار است.

از عصر روز دوشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه (۱۶ تا ۱۷ بهمن‌ماه) با ورود و گسترش سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی بارش برف در دامنه‌ها و ارتفاعات بارش برف و کولاک برف همراه با رخداد مه و وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی مناطق مرکزی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

 

تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس

توده هوای سرد تا فردا روی استان تهران ماندگار است. همچنین از روزدوشنبه (۱۶ بهمن ماه) نیز روند تدریجی افزایش نسبی دما به ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

 

تکمیلی  شش درباره تعطیلی مدارس

اداره کل هواشناسی استان تهران: 

برای دوشنبه و سه شنبه (۱۶و ۱۷ بهمن ماه) با گذر موج ضعیفی از استان آسمانی نیمه ابری تا ابری، وزش باد شدید تا خیلی شدید در نواحی جنوبی غربی و ارتفاعات و در بعضی ساعات بارش برف و باران در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نواحی شمال غربی و شمالی پیش‌بینی می‌شود.

 

تکمیلی هفت درباره تعطیلی مدارس

مدارس استان تهران فردا یکشنبه 15 بهمن 1402 دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied