شمانیوز
شما نیوز

استقلال| جعفر سلمانی

سرمربی استقلال سلمانی را عوض نمی‌کند| بازی حساس بعدی استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟

جعفر سلمانی در حالی تمریناتش را در استقلال ادامه می‌دهد که نکونام، سرمربی این تیم با قاطعیت مانع جدایی او شد.

سرمربی استقلال سلمانی را عوض نمی‌کند| بازی حساس بعدی استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟

به گزارش شمانیوز، تیم استقلال این روزها در حالی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در حال انجام بازی است همانند سایر تیم ها به انجام تمرین مشغول است. قرار بود که استقلال جمعه در دیداری دوستانه به مصاف نساجی برود. اما بارش شدید برف، مانع از برگزاری این مسابقه شد و تیم استقلال تمرینات خود را در سالن بدنسازی برگزار کردند.

جعفر سلمانی از جمله بازیکنانی است که در تمرینات تیم حضور دارد و به مانند دیگر هم تیمی‌هایش، خود را برای مسابقه حساس جام حذفی برابر مس رفسنجان آماده می‌کند. دیداری که قرار است بیستم بهمن برگزار شود.

این بازیکن که با نظر مجیدی به استقلال پیوست، تاکنون علاوه بر فرهاد، زیر نظر ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام کار کرده که تمامی این مربیان به طرز جالب توجهی، اعتقاد خاصی به سبک بازی سلمانی دارد.

البته باید گفت که بازیکن خوزستانی استقلال در این پنجره نقل و انتقالاتی، فاصله‌ای تا جدایی از جمع آبی‌ها نداشت. نکونام خواستار جذب اسلامی از ذوب آهن بود و ربیعی نیز در قبال جدایی این بازیکن، تقاضای حضور سلمانی در اصفهان را داشت.

اما نکونام به شدت با این موضوع مخالفت کرد چرا که استقلال تنها ابوالفضل جلالی را در آن پست در اختیار دارد و به همین دلیل سرمربی آبی پوشان اجازه جدایی یا معاوضه را به این بازیکن نداد تا سلمانی همچنان در این تیم باقی بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied