شمانیوز
شما نیوز

مدل لباس | مدل لباس مخصوص عید

برای سال جدید لباس چی بپوشیم ؟ | جذاب ترین لباس های دنیا رو برای عیدت انتخاب کن

اگر شماهم به فکر انتخاب لباس مناسب برای سال نو هستید تا پایان خبر همراه ما باشید.

برای سال جدید لباس چی بپوشیم ؟ | جذاب ترین لباس های دنیا رو برای عیدت انتخاب کن

به گزارش شمانیوز :حتما شماهم از الان  به فکر مدل لباس برای  عید 1403 هستید. انتخاب مدل  لباس عید شاید  برای شما دشوار باشد.  در این خبر چند نمونه مناسب مدل  لباس عید برای نوروز 1403 را برای شما جمع آوری کرده ایم.مدل لباس عید تنوع زیادی دارد. برای انتخاب لباس عید باید حتما به رنگ سال و مدل سال جدید نگاهی بی اندازید. اما نگران انتخاب مدل لباس عید خود نباشید. در این خبر چند ایده مناسب برای لباس عید برای شما جمع آوری شده است. 

 

 

در سال جدید رنگ های پاستیلی بپوشید!

چندی پیش سایت کمپانی پنتون رنگ سال را “هلویی” معرفی کرد که رنگی شاد و آرامش بخش بوده و با بسیاری از آیتم ها قابل ست شدن است. بسیاری از طراحان از این رنگ در طراحی لباس های خود استفاده می کنند ولی اگر این رنگ را نمی پسندید، می توانید رنگ های پاستیلی مانند لیمویی، صورتی و آبی روشن بپوشید. رنگ های پاستیلی را می توان با یکدیگر ست کرد ولی برای داشتن استایلی مینیمال و شیک یک آیتم از تیپ خود را پاستیلی انتخاب کرده و باقی را از رنگ های نود مانند کرم انتخاب کنید. همچنین می توان مانتو یا کت های پاستیلی را با انواع شلوار جین ست کرد.

 

پیراهن گل دار بلند را امتحان کنید

در عید 1403،  در مناطقی که هوای عید نه سرد است و نه گرم، می توان به سراغ پیراهن های گلدار بلند رفت که امسال ترند شده اند. از این پیراهن ها می توان در سفر یا مهمانی های دورهمی استفاده کرد که طرفداران خاص خود را دارند. بر روی پیراهن های گلدار می توان کت های کراپ نیز پوشید و استایل را تکمیل کرد. اگر از کت های کراپ بر روی پیراهن های گلدار استفاده می کنید، آن را ساده انتخاب کنید تا استایل شما شلوغ و به هم ریخته دیده نشود.

مدل لباس

از یک جنس پارچه در بالاتنه و پایین تنه استفاده کنید!

اگر از کت و دامن یا کت و شلوار برای استایل کردن استفاده می کنید، از یک جنس پارچه آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال می توان از کت و شلوارهای کرپ یا ساتن که ترند هستند استفاده کرد و یا کت های کراپ که مد شده اند را با شلوار و شومیزی از جنس همان پارچه ست کرد.

 

مانتو ژاکارد گلدار

پارچه ژاکارد که در سال های اخیر ترند بوده است، امسال نیز برای عید پیشنهاد می شود. این پارچه در طرح های مختلفی در بازار موجود است که با پارچه ژاکارد با طرح های گلدار می توان انواع کت و مانتو را طراحی کرده و دوخت. پارچه ژاکارد به دلیل ایستایی خوب و طرح های متنوعی که دارد برای تولید مانتو و کت های مجلسی بسیار مناسب بوده و گزینه ای عالی برای مهمانی های عید امسال و رفتن به مجالس رسمی است. مانتو و کت های ژاکارد گلدار در طراحی های عید 1403 بیشتر دیده شده و نسبت به سایر طرح ها ترندتر هستند.

مدل لباس

پیراهن های ریش ریش دار دوباره مد شدند…

سال 2024 برندهای معروف مجدداً به سراغ پارچه های ریش ریش دار برای طراحی لباس های خود رفته اند. برای همگام شدن با این ترند می توان از پارچه های ریش ریش دار استفاده کرد و یا پارچه ساده با خرجکارهای ریش ریش دار را انتخاب کرد. انواع مانتو، پیراهن های مجلسی، شومیز و حتی شلوار را می توان با این مدل طراحی کرد. از پیراهن های با خرجکار ریش ریش می توان در مهمانی ها استفاده کرد و تیپ خود را با یک کفش پاشنه بلند تکمیل کرد.

مدل لباس

مدل لباس

مدل لباس

مدل لباس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی