شمانیوز
شما نیوز

علی دایی| پرسپولیس

علی دایی: پیشنهاد سرمربی‌گری پرسپولیس را قبول نکردم| ممنوع المعامله هستم

علی دایی می‌گوید: باشگاه پرسپولیس اول فصل به او پیشنهاد داد، اما او قبول نکرده است.

علی دایی: پیشنهاد سرمربی‌گری پرسپولیس را قبول نکردم| ممنوع المعامله هستم

به گزارش شمانیوز، علی دایی متولد یکم فرودین ماه ۱۳۴۸ در شهر اردبیل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس تهران، بایرن مونیخ و هرتابرلین آلمان است؛ علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی روز گذشته وارد ۵۳ سالگی شد.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در گفتگو با عادل فردوسی‌پور درباره شرایط پرسپولیس و جدایی گل محمدی گفت: یحیی در پرسپولیس عالی کار کرد و در این چندسال چندین قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد و نتایجش فوق العاده بود. من در جریان شرایط و اتفاقاتی که برای او رخ داد نبودم و فقط یکسری چیز‌ها شنیدم.

دایی درباره اینکه رابطه خوبی با درویش مدیرعامل پرسپولیس دارد و آیا اینکه برای هدایت این تیم به او پیشنهادی داده شده گفت: آقای درویش همیشه به من لطف داشته و اول فصل به دنبال من آمد، اما من هیچوقت جای رفیق و دوستم نمیرم.

او درباره اینکه آیا برای بازگشت به فوتبال مشکلی دارد یا نه گفت: با اینکه یک سال و نیم ممنوع المعامله هستم، اما هیچ مشکلی برای برگشت به فوتبال ندارم. در حال حاضر شرایط را برای برگشت به فوتبال مناسب نمی‌دانم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied