شمانیوز
شما نیوز

مهدی طارمی

مهاجم تیم ملی جریمه شد | داغ AFC بر دل مهدی طارمی

مهدی طارمی توسط AFC جریمه شد.

مهاجم تیم ملی جریمه شد | داغ AFC بر دل مهدی طارمی

به گزارش شمانیوز، مهدی طارمی یکی از بازیکنان فوتبال ایران است. مهدی طارمی مهاجم است. مهدی طارمی اصالتا بوشهری است. مهدی طارمی طرفداران بسیاری دارد. مهدی طارمی حواشی بسیاری دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که چند روز پیش برای فدراسیون فوتبال ایران و مهدی طارمی بابت نقض قوانین و تخلف‌هایی که از جانب آنها سر زده بود، جریمه‌های نقدی در نظر گرفته بود، بار دیگر فدراسیون فوتبال کشورمان و مهاجم ۳۱ ساله تیم ملی را جریمه کرد.

 

در جدیدترین احکام انضباطی که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده، مهدی طارمی به خاطر زیرپا گذاشتن قوانین و حضورش در زمین پس از پایان بازی با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با وجود اخراج شدنش، ۵۰۰۰ دلار آمریکا جریمه نقدی شده است.

 

همچنین فدراسیون فوتبال ایران به دلیل رفتار نادرست تیمی و دریافت شش کارت از داور توسط اعضای تیم ملی در بازی با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با جریمه ۴۲۰۰ دلاری مواجه شد.

 

فدراسیون فوتبال ایران و مهدی طارمی باید این جریمه را ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ صدور این حکم به AFC پرداخت کنند و همچنین به آنها هشدار داده شده که در صورت تکرار این تخلف، ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied