شمانیوز
شما نیوز

باشگاه پرسپولیس

نقل و انتقالات پرسپولیس | کیف پرسپولیسی‌ها کوک شد

خبرهای خوبی از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد.

نقل و انتقالات پرسپولیس | کیف پرسپولیسی‌ها کوک شد

به گزارش شمانیوز، باشگاه پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ ایران است. باشگاه پرسپولیس قهرمانی‌های متعددی کسب کرده است. باشگاه پرسپولیس در آسیا به موفقیتی نرسیده است. باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های پایتخت است. باشگاه پرسپولیس طرفداران بسیاری دارد.

سرخپوشان پایتخت بعد از پایان یافتن اردوی تیم خود در کشور امارات به تهران بازگشته‌اند و از روزهای آینده تمرینات را زیر نظر سرمربی جدیدشان آغاز خواهند کرد.

اوسمار ویرا که بعد از جدایی گل‌محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته اعلام نیاز خود را به جذب چند بازیکن به مدیریت باشگاه اعلام کرده و آنها به این مربی قول همکاری داده‌اند.

گفته می شود پرسپولیسی‌ها جذب یک گلر برای ذخیره بیرانوند ،مهاجم خارجی و یک هافبک دفاعی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

محمد خدابنده‌لو که گزینه سرخپوشان برای جانشینی سرلک است به رضایت‌نامه مس رفسنجان برای پیوستن به پرسپولیس احتیاج دارد. سرمربی مس و مدیران این باشگاه به پرسپولیس پیشنهاد معاوضه مسعود ریگی و خدابنده‌لو را داده‌‌اند و منتظر جواب مدیران باشگاه تهرانی هستند.

گفته می شود رضایت نامه ویلن موتا برزیلی هم توسط باشگاه تایلندی صادر شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم در نیم فصل دوم لیگ برتر در جمع سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

اشتباهات گلر‌های ذخیره پرسپولیس در بازی تدارکاتی و عدم جانشینی مطمئن برای بیرانوند باعث شده تا مدیران باشگاه نیم‌ نگاهی هم به خرید گلر ذخیره داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied