شمانیوز
شما نیوز

شقایق فراهانی | فرزند شقایق فراهانی

ویدیو | رونمایی شقایق فراهانی از فرزند هم خودش

در خبر زیر ویدیویی از شقایق فراهانی و فرزندش را مشاهده را میکنید.

ویدیو | رونمایی شقایق فراهانی از فرزند هم خودش

به گزارش شمانیوز :ویدیو جدید ازشقایق فراهانی و فرزندش منتشر شده است. این ویدیو شقایق فراهانی بازخوردهای زیادی داشته است. شقایق فراهانی بازیگر مشهور ایرانی است. شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر ایرانی است. در ادامه ویدیو شقایق فراهانی به همراه فرزندش را مشاهده میکنید.

بیوگرافی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد 1351 در تهران بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

او فرزند بهزاد فراهانی است و نام مادر شقایق فراهانی فهیمه رحیم نیا می باشد که هر دو جزو بازیگران ایرانی معروف هستند و شقایق از همان کودکی همراه پدر و مادرش به بازی در تئاتر پرداخت.

شقایق فراهانی همچنین یک برادر به نام آذرخش فراهانی دارد که او نیز مثل اعضای خانواده اش، در عرصه هنر مشغول بوده و تجربه بازیگری را نیز دارد.شقایق فراهانی مقطعی از زندگی خود را در فرانسه و آمریکا گذرانده است. او در ابتدا با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد تا زمانی که انقلاب ایران شکل گرفت و به کشور بازگشت اما با شروع جنگ ایران و عراق برای امنیت بیشتر به کشور استرالیا رفت و مدتی بعد برای گذراندن مقطع دبیرستان به کشور آمریکا سفر کرد و در نهایت بعد از پایان جنگ به ایران بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied