شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان | همسان‌سازی

بازنشستگان لشکری بخوانند | جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

آخرین وضیعت افزایش حقوق بازنشستگان را در این گزارش بخوانید.

بازنشستگان لشکری بخوانند | جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

به گزارش شمانیوز: افزایش حقوق بازنشستگان از الزامات است. حقوق بازنشستگان با تورم همخانی ندارد. حقوق بازنشستگان نیاژ به بررسی داد. علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری توضیحاتی ارائه داد.

علیرضا سلیمی (نماینده مردم محلات و عضو هیات رئیسه مجلس) در توئیتی نوشت:

باتوجه به مصوبه تلفیق، دولت موظف به پرداخت ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات خود به سازمان تامین اجتماعی شد. این مصوبه دست این سازمان را برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز کرد

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز اولیه ترمیم حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و محیط زیست خبر داد.

براساس مصوبه کمسیون تلفیق:

۱-افزایش حقوق سال آینده ۲۰درصد قطعی قابل ذکر است پیشنهاد دولت متوسط ۱۸درصد بود.

۲-معافیت حقوق‌های زیر ۱۲میلیون از مالیات

 

۳-حداقل حقوق ۱۰میلیون است.

مهدی عیسی زاده نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با پیگیری های فراکسیون بازنشستگان و حمایت کمیسیون تلفیق از این میزان اعتبار ۷۰ همت بابت همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و ۱۷۰ همت برای بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده است.

اختصاص اعتبار ۹ هزار میلیارد تومانی برای پاداش بخشی از بازنشستگان

داود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: تخصیص ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار باقیمانده از مجموع ۳۳ هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تا پایان سال ۱۴۰۱، انجام شد و تا چند روز آینده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

وی همچنین در توییتی اعلام کرد: در گفتگوی ویژه خبری به اصلاحات ساختاری بودجه در لایحه ۱۴۰۳ از جمله بهبود تراز عملیاتی، اجتناب از کسری بودجه پنهان، کاهش وابستگی بودجه به نفت و اتکای بیشتر به درآمدهای پایدار شامل مالیات، حقوق گمرکی، سود سهام دولت، حقوق دولتی در معادن و ارتباطات پرداختم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied