شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی روزانه | متولدین کدوم ها بی اعصاب تر هستند ؟

در خبر زیر یک طالع بینی براساس میزان عصبانیت ماه های مختلف سال را میخوانید.

طالع بینی روزانه | متولدین کدوم ها بی اعصاب تر هستند ؟

به گزارش شمانیوز :طالع بینی یا همان پیشبینی یا بهتر بگوییم پیشگویی آینده از روی حرکات ستاره ها و وضعیت ماه و خورشید است. طالع بینی یا اختر گویی که هزاران سال قدمت دارد علم ستاره خوانی و مطالعه کائنات است که البته از لحاظ علمی مورد تایید نیست و از نظر خیلی از مردم نیز خرافات است.طالع بینی انواع مختلفی دارد. در طالع بینی ویژگی شخصیتی و اخلاقی هر فرد مشخص می شود.  در ادامه یک طالع بینی براساس میزان عصبانیت ماه های مختلف سال را میخوانید. 

 

اردیبهشت

اردیبهشتی ها در نتایج روتین و قابل پیش بینی آرامش پیدا می کنند. به عبارت دیگر آن ها در مسیر خود گیر کرده اند و دوست ندارند با تغییر مواجه شوند. وقتی احساس امنیت آن ها به خطر می افتد می توانند عصبانی شوند.

آن ها همچنین اگر دیگران مسائل را از دید آن ها نبینند ناامید می شوند. این افراد دوست ندارند به چالش کشیده شوند و زمانی که احساس کنند حق با دیگران است، با آن ها مقابله خواهند کرد.

تارا بنت اخترشناس و مربی معنوی می‌ گوید : آن ها دیر خشمگین می شوند اما اگر عصبانی شوند به احساسات خود اجازه می‌ دهند با صدای بلند و غیرقابل کنترل منفجر شوند.

 

مرداد

مردادی ها شخصیتی بزرگ دارند و برای اصالت ارزش قائل هستند. بنت می‌ گوید : مردادی ها برای کسانی که به آن ها اهمیت می‌ دهند هر کاری انجام می دهند اما اگر کسی به آن ها صدمه بزند، عصبانی می شوند.

آن ها خیلی راحت عصبانی نمی شوند اما اگر چیزی مطابق خواسته آن ها پیش نرود، جنبه عصبانی آن ها را خواهید دید. به‌ علاوه آن‌ ها عصبانی می‌ شوند و در صورتی که احساس کنند لازم است، همه چیز را کنار می‌ گذارند.

طالع بینی

آذر

آذر ماهی ها معمولا خوشبین و هیجان زده هستند که ماجراجویی بعدی زندگی آن ها را به کجا خواهد برد. آن ها تشنه دانش و کنجکاوی طبیعی در مورد دنیای اطراف خود هستند اما گاهی اوقات شور و شوق آن ها می تواند خشم آن ها را برانگیزد.

آن ها از اینکه به آن ها گفته شود چه کاری انجام دهند بیزاری شدید دارند. کلر می‌ گوید : وقتی آن‌ ها احساس می‌ کنند بال‌ هایشان بریده می‌ شود یا احساس استقلال شان به چالش کشیده می‌ شود، خشمشان ممکن است مانند آتش‌ سوزی در طبیعت شعله‌ ور شود و از مهار شدن خودداری کنند.

 

آبان

اگرچه آن ها آن را فورا نشان نمی دهند اما آبان ماهی ها فوق العاده حساس هستند. آن ها همچنین توسط پلوتو، سیاره دگرگونی اداره می شوند که به شخصیت آن ها عمق و شدت بیشتری می بخشد.

کلر می‌ گوید : وقتی احساسات آبان ماهی ها افزایش می‌ یابد مثل این است که موجی قدرتمند به ساحل می‌ خورد و تاثیری کاملا سخت بر جای می‌ گذارد. این علائم آب می توانند سال ها خشم خود را حفظ کنند به خصوص زمانی که مورد انتقاد قرار می گیرند.

 

بهمن

بهمن ماهی ها به خاطر انرژی آزاد اندیش و شخصیت منحصر به فردشان شناخته می شوند. آن‌ ها برخلاف جریان حرکت می‌ کنند و زمانی که مجبورند سعی کنند خود را برای دیگران توضیح دهند، عصبانی می‌ شوند.

آن‌ ها همیشه احساس می‌ کنند که باید به چیز بزرگ بعدی برسند و وقتی ایده‌های شان به خوبی مورد توجه قرار نمی‌ گیرد، اذیت می شوند. بنت می‌ گوید : یک بهمن ماهی وقتی تحت فشار قرار می‌ گیرد، به شدت عصبانی می شود.

 

فروردین

به عنوان نشانه ای که توسط مریخ، خدای جنگ اداره می شود، جای تعجب نیست که فروردینی ها عصبانی ترین علامت زودیاک است. آن ها می توانند برخی از پرشورترین افرادی باشند که تا به حال با آن ها روبرو شده اید اما همچنین دارای برخی گرایشات تهاجمی و خلق و خوی تند هستند.

کلر می گوید : یک فروردینی مستعد انفجارهای خشم است که می تواند مانند آتش سوزی شعله ور شود.

آن ها از رویارویی نمی ترسند و همیشه آماده هستند تا با سر به هر چالشی بروند و اگر شما سر راه آن ها قرار بگیرید، سطح عصبانیت آن ها بالاتر می رود. این علائم آتش فاقد صبر و حوصله هستند که می تواند آن ها را سریع تر از بسیاری از مردم عصبانی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی