شمانیوز
شما نیوز

ملیکا شریفی نیا | گریم ملیکا شریفی نیا

گریم متفاوت ملیکا شریفی نیا در جشنواره فجر | محال است خانم بازیگر را در این عکس بشناسید

در خبر زیر عکسی از گریم متفاوت ملیکا شریفی نیا را مشاهده میکنید.

گریم متفاوت  ملیکا شریفی نیا در جشنواره فجر | محال است خانم بازیگر را در این عکس بشناسید

به گزارش شمانیوز :عکسی جدید از گریم ملیکا شریفی نیا  در جشنواه فجر منتشر شده است. ملیکا شریفی نیا در آبان 1365 به دنیا آمده است. ملیکا شریفی نیا تحصیلکرده رشته گرافیک می باشد. ملیکا شریفی نیا فرزند ، آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد. ملیکا شریفی نیا از 5 سالگی بازیگری را تجربه کرده است. او در کنار بازیگری ؛ عکاسی ، تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده . در ادامه عکس جدید ملکیا شریفی نیا را مشاده میکنید.

ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا  متولد 21 آبان 1365 در تهران بازیگر ایرانی است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد.

ملیکا شریفی نیا علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند.

او بازی در سینما را از سال 1371 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.  او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید.

ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied