شمانیوز
شما نیوز

رنگ مو | رنگ مو برای عید

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است | با انتخاب این رنگ مو شیک باش تو عید

با این رنگ مو های خاص تو عید شیک باش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است | با انتخاب این رنگ مو شیک باش تو عید

به گزارش شمانیوز : نزدیک شدن به عید سال نو رنگ موهای ویژه عید نیز معرفی می شوند. رنگ کردن موها یکی از کارهای بانوان برای ایجاد تغییر در استایل و چهره برای سال نو محسوب می شود. رنگ های متعددی به عنوان رنگ مو برای سال نو معرفی می شوند و هر فردی متناسب با سلیقه و البته رنگ پوست و معیارهایی مانند رنگ لباس عید و رنگ چشم خود، رنگ مناسب خود را انتخاب می کند. ما در ادامه این مطلب به معرفی رنگ موهای ویژه عید ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت که بیشتر معیار انتخاب آنها رنگ های مد سال ۲۰۲۴ میلادی و استفاده شده در دنیای مد و هالیوود بوده است. پیشنهاد می‌کنم قبل از انتخاب رنگ موی مورد نظر خود برای عید امسال ما را در این مطلب همراهی کرده و از ایده‌های پیشنهادی برای جذاب و به روز شدن در عید امسال استفاده نمایید.

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است 3

 

 

 

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است 4

 

تکنیک آمبره چند سالی است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های رنگ کردن مو شناخته شده و هم چنان محبوب است. در این تکنیک رنگ کردن مو رنگ کردن ریشه مو با رنگ‌های تیره شروع شده و به تدریج و با نزدیک شدن به ساقه روشن‌تر می‌شود. برای زیباتر شدن جلوه نهایی این رنگ مو، بهترین روند روشن شدن رنگ مو از تیره ملایم‌تر بوده و در انتهای ساقه به رنگ بلوند طلایی ختم شود.

 

 

55 رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

 

 

رنگ موی هایلایت شرابی ترند سال ۱۴۰۳ می شود

این رنگ مو نیز به عنوان یکی از رنگ موهای مد شده و ترند سال ۱۴۰۲ مطرح شده است. رنگ ریشه مو در این مدل مشکی بوده و لایت‌ها به رنگ قرمز و شرابی تغییر می‌یابد.

رنگ موی بلوطی  در واقع یک رنگ قهوه ای با تناژ قرمز یا نارنجی است و فقط تیره تر است و می تواند در تناژ های مختلف باشد. و به همین دلیل است که می تواندبا تمام رنگ های پوست به خوبی ترکیب می شود. این یک رنگ تا حدودی برای همه مناسب است. اما لازم به ذکر است که در پوست های سرد، کنتراست بسیار زیبایی ظاهر می شود. از این رنگ به عنوان بهترین و طبیعی ترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۳ نیز یاد می شود.

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است 6

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied