شمانیوز
شما نیوز

کریم بنزما

جلسه سرنوشت ساز | تکلیف بنزما امروز مشخص خواهد شد

جلسه سرنوشت ساز آینده کریم بنزما در باشگاه التحاد امروز با مربی این تیم برگزار می‌شود.

جلسه سرنوشت ساز | تکلیف بنزما امروز مشخص خواهد شد

به گزارش شمانیوز، کریم بنزما یک فوتبالیست است. کریم بنزما سال‌ها در رئال مادرید درخشید. کریم بنزما در پست مهاجم بازی می‌کند. کریم بنزما فرانسوی است. کریم بنزما مسلمان است.

کریم بنزما و مارسلو گایاردو امروز برای اولین بار بعد از اتفاقات جنجالی هفته های گذشته یکدیگر را خواهند دید. ستاره فرانسوی تقریباً یک ماه است که از تیم دور بوده و پس از عدم حضور به موقع برای از سرگیری تمرینات پس از تعطیلات زمستانی انفرادی کار کرده است.

ه گفته منابع سعودی، این بازیکن قرار است امروز دوشنبه در تمرین الاتحاد حاضر شود. اولین تمرین پس از بازی جام حذفی که دیروز مقابل الفیصلی برگزار شد و اتحاد برد پرگلی نیز کسب کرد. تیم دوشنبه گذشته از دبی به جده برگشت و سپس تمرین سه شنبه و چهارشنبه تمرین تعطیل بود. اتحاد پنجشنبه و جمعه و شنبه بدون حضور کریم خود را برای بازی برابر الفیصلی آماده کرد.

مارسلو گایاردو آرژانتینی که بنزما را به دلیل نیامدن به تمرینات از اردوی دبی کنار گذاشت، باید اختلافات با این بازیکن را حل کند. کریم پس از گمانه زنی های بسیار تصمیم گرفت در الاتحاد بماند ولی تا زمانی که مشکلاتش با گایاردو را حل نکند، شرایط تمرین با تیم را نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied