شمانیوز
شما نیوز

شهرزاد کمال زاده | تیپ شهرزاد کمال زاده

تیپ جیغ شهرزاد کمال زاده همه را مات کرد | خانم بازیگر با این لباسش کولاک کرد

در خبر زیر عکسی جدید از تیپ جیغ شهرزاد کمال زاده بازیگر ایرانی را مشاهده میکنید.

تیپ جیغ شهرزاد کمال زاده همه را مات کرد | خانم بازیگر با این لباسش کولاک کرد

به گزارش شمانیوز :عکسی جدید از استایل جیغ شهرزاد کمال‌زاده منتشر شده است.این عکس جدید شهرزاد کمال زاده مورد توجه قرار گرفته است. شهرزاد کمال زاده بازیگر ایرانی  است. عکس جدید شهرزاد کمال زاده را در زیر می بینید. شهرزاد کمال زاده با سریال راه طولانی معروف شد.در ادامه عکس جدید  شهرزاد کمال زاده را مشاهده میکنید. 

شهرزاد کمالزاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 7 فروردین 1364 در تهران است. این هنرمند فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

خانم کمال‌زاده در خانواده ای کم جعیت به دنیا آمد و تنها دارای یک خواهر می باشد. خانواده او در ابتدا با ورودش به عرصه بازیگری مخالف بودند و به تدریج با این حرفه کنار آمدند. در شبکه‌ های مجازی و سایت‌ ها عنوان شده که ایشان متولد همدان می باشد اما خانم بازیگر آن را تکذیب کرده است.

شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات بسیار علاقه داشته و حامی حیوانات است. او آرزو دارد که به تمام دنیا سفر کرده و همه دنیا را ببیند.

این بانوی هنرمندعلاقه بسیاری به کمک کردن به دیگران دارد و سعی می کند فرد مفیدی برای دیگران باشد. خانم کمالزاده به فوتبال و والیبال هم علاقمند است و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied