شمانیوز
شما نیوز

باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس به خودی زد | شکایت از مدیران سابق

شنیده‌ها از شکایت باشگاه پرسپولیس از دو نفر مدیران خود حکایت دارد.

پرسپولیس به خودی زد | شکایت از مدیران سابق

به گزارش شمانیوز، باشگاه پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ ایران است. باشگاه پرسپولیس قهرمانی‌های متعددی کسب کرده است. باشگاه پرسپولیس در آسیا به موفقیتی نرسیده است. باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های پایتخت است. باشگاه پرسپولیس طرفداران بسیاری دارد.

باشگاه پرسپولیس امروز فعالیت‌های هیئت‌مدیره خود را در حالی منتشر کرد که بخش اصلی آن مربوط به شکایت‌های این باشگاه و همچنین شاکیان از این باشگاه است.

در این بین چند نام عجیب نیز وجود دارند که شاید عجیب‌ترینش مهدی رسول پناه، علی اکبر طاهری و حسین عبدی باشند که از سوی باشگاه پرسپولیس از آنها شکایت صورت گرفته است.

البته بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه برای دریافت طلب دو میلیارد تومانی خود از این باشگاه شکایت کرده که این پرونده در دادگاه بدوی قرار دارد و باید دید که چه حکمی صادر خواهد شد.

اما در بخش دیگری از این سند آمده که پرسپولیس با اتهام «جعل اسناد، خیانت در امانت، صورت جلسه ساختگی هیئت‌مدیره و استفاده غیرمجاز از اموال دولتی» از مهدی رسول‌پناه شکایت کرده که این پرونده نیز در دادگاه بدوی قرار دارد.

این در حالی است که جزئیات بیشتری از شکایت پرسپولیس اعلام نشده و مشخص نیست که این باشگاه به چه شکلی قصد محکومیت مدیرعامل سابق خود را دارد.

با این حال باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که در موضوع «استفاده غیرمجاز از اموال دولتی» از علی اکبر طاهری و حسین عبدی که در ترکیب لیگ پانزدهم سرخپوشان به عنوان مدیرعامل و هیئت مدیره حضور داشتند نیز شکایت کرده که این موضوع شاید عجیب‌تر هم باشد.

البته تا زمان صدور حکم نهایی هیچ اتهامی در مورد این افراد قطعی نیست و باید دید که حکم نهایی چه زمانی صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied