شمانیوز
شما نیوز

رتبه بندی معلمان | معلمان بازنشسته

ارتقای رتبه ربندی معلمان منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی شد

آخرین اخبار از رتبه بندی معلمان را در شمانیوز بخوانید.

ارتقای رتبه ربندی معلمان منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی شد

به گزارش شمانیوز: رتبه بندی معلمان امری الزامیست. رتبه بندی معلمان در حقوقشان تاثیر میگذارد. جزئیات جدید از رتبه بندی معلمان را بخوانید. معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقای رتبه معلمان منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی است که قطعا در طول سال تحصیلی و فصل تابستان شاهد برگزاری این دوره‌ها برای معلمان خواهیم بود.

 احمد محمودزاده در مراسم افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر شهرستان اردبیل، اظهار داشت: برای معلمان مدارس غیردولتی 360 ساعت دوره آموزشی با عنوان صلاحیت معلمی در نظر گرفته شده و معلمان باید در این دوره‌ها حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: ارتقای رتبه معلمان منوط به گذراندن دوره‌های توانمندسازی است که قطعا در طول سال تحصیلی و فصل تابستان شاهد برگزاری این دوره‌ها برای معلمان خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش با همراهی سایر دستگاه‌ها را یادآور شد و گفت: دانش‌آموزان را باید به سمت مهارت‌آموزی و حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم و در کنار آن کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت مبانی تربیتی و مولدسازی بسیار مهم و اساسی است.

محمودزاده توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی را با همراهی سایر مجموعه‌های آموزشی و تربیتی نظیر مدارس سما، راهیان کوثر، دانشگاه علوم قرآنی و پیام نور یادآور شد و افزود: در سند تحول آموزش و پرورش به ساحه‌های مختلف نظام تعلیم و تربیت تاکید شده و سعی بر این است در همه این بخش‌ها بتوان اهداف مورد نظر را تحقق بخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا منطبق بر شاخص‌های استاندارد نظام تعلیم و تربیت بتوانیم کارهای اساسی را تأثیرگذار را در این حوزه به پیش ببریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش نقش فرهنگیان را به عنوان گروه‌های مرجع و پیشتاز یادآور شد و اضافه کرد: هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم انتخابات پیش رو نقش راهبردی گروه‌های مرجع نظیر آموزش و پرورش بسیار مهم و اساسی است.

در این مراسم فرماندار اردبیل نیز به افتتاح 140 پروژه اقتصادی و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: 16 طرح با همکاری بخش خصوصی و در حوزه اقتصادی اجرایی و عملیاتی شده است.

سید محمد اعتماد اعجازی اشتغال این طرح‌ها را 391 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاحی در اردبیل 124 پروژه است که با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 700 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی 24 طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی نیز در این شهرستان با پیش‌بینی اعتبار 127 میلیارد تومان آغاز می‌شود تا شاهد اجرای این طرح‌ها باشیم.

فرماندار اردبیل به افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس نیز اشاره کرد و افزود: 23 پروژه در 6 ماهه اخیر در این شهرستان اجرایی شده و افتتاح و بهره‌برداری از آنها را شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied