شمانیوز
شما نیوز

عادل فردوسی پور | فیلم قدیمی عادل فردوسی پور

ویدیو | فیلمی از مصاحبه عادل فردوسی که تا به حال کسی ندیده

در خبر زیر ویدویی جالب و کمتر دیده شده از عادل فردوسی پور را مشاهده خواهید کرد.

ویدیو | فیلمی از مصاحبه  عادل فردوسی که تا به حال کسی ندیده

به گزارش شمانیوز : ویدویی جالب و کمتر دیده شده از عادل فردوسی پور منتشر شده است.عادل فردوسی پور گزارشگر مشهور ایرانی است. عادل فردوسی پور متولد سال 1353 است.  عادل فردوسی پورعلاوه بر گزارشگری ، در دانشگاه نیز تدریس میکند. در ادامه ویدیو جالب  عادل فردوسی پور را مشاهده میکنید. 

بیوگرافی عادل فردوسی پور 

عادل فردوسی‌ پور متولد ۱۱ مهر ۱۳۵۳ در تهران، مجری و گزارشگر فوتبال است.فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران می باشد که در کنار اجرا، کار ترجمه کتاب هم می کند. در شهر تهران متولد شد، اما اصالتا اهل شهر رفسنجان کرمان می باشد.پدرش مهندس برق بود و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.عادل فعالیت مطبوعاتی خود را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله و دانشجوی ترم سه کارشناسی بود با روزنامه ابرار ورزشی در بخش ترجمه اخبار فوتبال خارجی شروع کرد.

در خرداد ماه ۱۳۷۸ وقتی ۲۵ ساله بود با ایده از یک برنامه ایتالیایی و موافقت مسئولان صدا و سیما برنامه فوتبالی نود را از شبکه سه به روی آنتن برد.

این برنامه خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و به پرمخاطب ترین برنامه ورزشی صدا و سیما تبدیل شد و او را به شهرت عجیبی رساند.

هفته نامه نیوزیک از فردوسی پور بعوان ۱۹ فرد قدرتمند مشهور در ایران نام برده و مجله ورلد ساکر بخاطر فعالیت های حرفه ای به وی لقب جان ماتسن ایران داده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied