شمانیوز
شما نیوز

امید ابراهیمی

جنجال ازدواج امید ابراهیمی| از کشتی تا ازدواج امید ابراهیمی را اینجا بخوانید

امید ابراهیمی متولد سال 1366 ، اهل مازندران و در پست هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. بیوگرافی باجناق خسرو حیدری را در ادامه می خوانیم.

جنجال ازدواج امید ابراهیمی| از کشتی تا ازدواج امید ابراهیمی را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز، امید ابراهیمی در روستای زرندین از توابع نکای مازندران به دنیا آمد. امید ابراهیمی سه خواهر و یک برادر دارد و کوچکترین فرزند خانواده است.امید ابراهیمی از همان بچگی صبح تا بعد از ظهر دنبال توپ می دویده و این علاقه اش را دنبال کرده تا وارد دنیای فوتبال حرفه ای شده است. امید ابراهیمی با تشویق پدرش یک دوره شش ماهه را هم رو به کشتی گرفتن آورد اما باز هم به سراغ علاقه اصلی اش یعنی فوتبال بازی کردن آمده است.

شروع با فوتسال

امید ابراهیمی فوتبال حرفه ای اش را از بازی در تیم فوتسال شهرداری نکا آغاز کرد و حتی در تیم فوتسال امید استان مازندران هم بازی کرد. بعد از آن با تشویق و معرفی یکی از دوستانش برای تست دادن به تیم بانک ملی رفت و بعد از یکی دو بار تست دادن زیر نظر آقای قاسم سیانکی پذیرفته شد و به تیم بانک ملی تهران پیوست. امید فوت و فن بازی را از قاسم سیانکی یاد گرفت و از همان ابتدا جایگاه خودش را توی زمین فوتبال مشخص کرد؛ هافبک دفاعی

نسبت امید ابراهیمی و خسرو حیدری

خسرو حیدری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند . آنها با هم باجناق هستند.

ازدواج و همسر امید ابراهیمی

امید ابراهیمی بازیکن تیم استقلال در سن 30 سالگی با خانم نگین شفیع زاده ازدواج کرد و باجناق خسرو حیدری هم تیمی اش شد! جشن عروسی آنها بسیار ساده برگزار شد. فوتبالیست سرشناس استقلال با خواهر زن خسرو حیدری دیگر فوتبالیست مطرح کشورمون ازدواج کرد .

va4-9703

فرزند امید ابراهیمی

دیماه سال جاری امید ابراهیمی پس از گلزنی برای تیم ملی یک شادی خاص انجام داد.او مقابل بورکینافاسو اولین گل ملی خود را وارد دروازه حریف کرد و شادی خاصی انجام داد که اشاره به تولد فرزندش داشت.

شهرداری بندرعباس

او در سال ۱۳۸۸ به باشگاه فوتبال شهرداری بندرعباس پیوست. وی یک فصل در این باشگاه در لیگ دسته یک حضور داشت.

در تیم سپاهان

امید ابراهیمی درسال ۱۳۸۹ با قراردادی ۳ ساله به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست و بعد از پایان قراردادش آنرا تمدید کرد. او ۴ فصل برای این باشگاه بازی کرد.

امید ابراهیمی در استقلال​

این بازیکن درسال ۱۳۹۳ قراردادی ۱ ساله با باشگاه فوتبال استقلال نوشت و بعد از پایان قراردادش آنرا تمدید کرد. ابراهیمی در اولین فصل حضور در استقلال به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شد و توانست جای خالی جواد نکونام را پر کند. او اولین گل خودرا برای این تیم از روی ضربه ایستگاهی و با ضربه ای زیبا به تیم سایپا زد.

او در دوران حضورش در تیم استقلال یکی از موثرترین بازیکنان خط میانی دراین تیم بودو در استقلال بدلیل جنگنده بودنش به او لقب فرمانده داده بودند. او سابقه گلزنی را در شهراورد تهران دارد. ابراهیمی درسال ۱۳۹۶ با شکستن رکورد مجتبی جبای به بهترین هافبک گلزن تاریخ تیم استقلال تبدیل شد.

امید ابراهیمی در تیم ملی

او در تاریخ ۱۹ اذر سال ۱۳۹۱ اولین بازی خودرا تحت نظر کارلوس کی روش در مقابل عربستان سعودی در مسابقات غرب اسیا درسال ۲۰۱۲ انجام داد. او در تاریخ دی سال ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی روش به ترکیب ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ فراخوانده شد ودر بازی با سیرالئون اولین بار بازوبند کاپیتانی به دست کرد.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

او در بازی ایران در مقابل مراکش توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و با این که بازیکنان دیگر مانند سردار آزمون و مسعود شجاعی بسیار ضعیف بازی کردند، ولی این بازیکن باز بازی خوب و دفاعی خود توانست تا حدی اشتباهات آنان را هم جبران کرد.

امید ابراهیمی و رونالدو

در بازی ایران و پرتغال رونالدو چندین و چند بار با بازیکنان ایران درگیر شد. در یکی از صحنه‌ها او و امید ابراهیمی در هم پیچیدند که نزدیک بود شماره 7 پرتغال ضربه ای هم به او بزند. امید درباره آن لحظه تعریف می‌کند: «خب من روی زمین افتادم و پای رونالدو به پای من گیر کرد. دقیقا در همان لحظه می خواست استارت بزند و به همین خاطر زمین خورد. بعد شما فکر کردید ما داریم کشتی می گیریم. ولی چیزی نبود و بعد از آن هم با رونالدو دست دادیم و مشکل حل شد.»

جدایی امید ابراهیمی از استقلال

امید ابراهیمی myd_brhymy_1پس از موفقیت های درخشان در جام جهانی روسیه و به خصوص تکل فوق العاده به یاد ماندنی او در بازی با مراکش دیده شد و بعد از جام جهانی دیگر در استقلال نماند و طی تماسی با شفر سرمربی استقلال اعلام کرد که می خواهد از این تیم جدا شود که اینگونه نیز شد.

 

ماشین امید ابراهیمی چیست ؟

امید ابراهیمی هیوندا آی ایکس ۵۵ دارد و خسرو حیدری با سوناتای نیوفیس سر تمرین می آید.

باشگاهی

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۱۳۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۱۳۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ به همراه تیم استقلال تهران

جام حذفی

قهرمانی در جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱ به همراه تیم سپاهان اصفهان

نایب قهرمانی در جام حذفی ۹۵–۱۳۹۴ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی ۹۷–۱۳۹۶ به همراه تیم استقلال تهران

فردی

برترین هافبک فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳ در تیم استقلال تهران

برترین هافبک فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴ در تیم استقلال تهران

برترین هافبک فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ در تیم استقلال تهران

برترین هافبک فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در تیم استقلال تهران

تیم منتخب سال ۱۳۹۴ در نوروز فوتبالی

برترین هافبک دفاعی سال ۱۳۹۵ در نوروز فوتبالی

برترین هافبک دفاعی سال ۱۳۹۶ در نوروز فوتبالی

تیم منتخب سال ۱۳۹۶ در نوروز فوتبالی

کفش طلا به عنوان بهترین بازیکن خط میانی ۱۳۹۶

برترین بازیکن سال ۱۳۹۶ فوتبال ایران در برنامه ۹۰

تیم منتخب فصل ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۷-۲۰۱۶ و ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر خلیج فارس

تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به انتخاب AFC

تیم منتخب لیگ ستارگان قطر در فصل ۲۰۲۰/۲۱

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied