شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | زوج های موفق سالگرد ازدواج می گیرند یا خیر؟ | چند روش برای ازدواج موفق

سالگرد ازدواج یکی از مناسبت های مهم در رندگی زوجین است، بهتر است نکاتی را برای این روز در نظر داشته باشید تا زندگی احساسی شما به سمت بهتری هدایت شود.

طالع بینی | زوج های موفق سالگرد ازدواج می گیرند یا خیر؟ | چند روش برای ازدواج موفق

به گزارش شمانیوز: سالگرد ازدواج یکی از مناسبت های مهم در رندگی زوجین است، بهتر است نکاتی را برای این روز در نظر داشته باشید تا زندگی احساسی شما به سمت بهتری هدایت شود.

سالگرد ازدواج روز خاصی برای زوجین به حساب می‌آید و از معدود مراسمی است که اگر اهمیت آن بیشتر از جشن عروسی نباشد، مطمئنا به اندازه آن هست؛ زیرا یک زوج جوان توانسته‌اند پس از فرازها و نشیب‌های فراوان و گذراندن دوران نامزدی و عقد با یکدیگر زیر یک سقف هم پیمان شوند.

چرا باید سالگرد ازدواج را جشن بگیریم؟

اگر می خواهید پس از گذشت سال ها از ازدواجتان رابطه عاشقانه ای با همسرتان داشته باشید از همان اول ازدواج روزهای خاص زندگیتان را جشن بگیرید و برای یکدیگر ارزش قائل شوید و کاری کنید که طرف مقابلتان خوشحال شود. بعد از ازدواج نه تنها برگزاری یک مراسم دونفره و ساده برای تولد، روز زن و روز مرد، روز عشق و... اهمیت دارد بلکه شما باید به سالگرد ازدواجتان نیز اهمیت دهید و این روز خاص را به یکدیگر تبریک بگویید و برای هم کادو کوچکی تهیه کنید، کادو دادن به همسر به ویژه هدیه سالگرد ازدواج باعث افزایش محبت دو طرف می شود و همچنین رابطه آنها را مستحکم می کند. با جشن گرفتن سالگرد ازدواج این حس را به یکدیگر القا می کنیم که از کنار هم بودن خوشحالیم و ارزشمند بودن یکسال دیگر کنار هم بودنمان را گرامی می داریم.

ایده هایی برای برگزاری سالگرد ازدواج عاشقانه

متأسفانه همه فکر می‌کنند جشن سالگرد ازدواج باید با صرف هزینه‌های زیادی همراه باشد؛ اما با انجام کارهای ساده زیر می‌توانید یک سالگرد ازدواج بی‌نظیر را در کنار یکدیگر داشته باشید. در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم:

وقت بیشتری با هم بگذرانید

اگر هر دو شاغل هستید، این روز خاص را مرخصی بگیرید و با یکدیگر بیشتر وقت بگذرانید،زمانی که زوجین به صورت دو نفره برای هم وقت می گذارند، عشق بینشان بیشتر می شود و به یکدیگر نزدیک تر می شوند. اگر فرزند دارید او را به افراد امن زندگیتان بسپارید و این روز را تنهایی با همسرتان جشن بگیرید.

یک غذای لذیذ بپزید

برای سالگرد ازدواجتان خانه را به محل رمانتیکی تبدیل کنید، غذای مورد علاقه همسرتان را بپزید و یک شام رویایی را با یکدیگر صرف کنید.درست شیرینی، کیک و دسر با یکدیگر نیز ایده خوبی است.

یک هدیه مناسب بخرید

خرید هدیه مطمئنا این پیام را می رساند که شما برای همسرتان ارزش قائلید و خواهان خوشحال کردن او هستید پس یک هدیه مناسب تهیه نمایید، لازم نیست که هدیه تان خیلی گران باشد بلکه مطابق با نیاز همسرتان و سلیقه خود هدیه مناسب و کوچکی تهیه کنید.

نامه عاشقانه به همسرتان بنویسید

برای همسرتان نامه عاشقانه بنویسید و به او بگویید که دوستش دارید و سالگرد ازدواج تان شما را به یاد بهترین تصمیم زندگی تان می اندازد،به او بگویید که بی نهایت خوشحالم که تو را برای یک عمر انتخاب کردم و بهترین هدیه دنیا برای من عشق توست و عشقم را نمی توان در قالب کلمات بیان کرد و خدا را به خاطر حضورت در زندگیم شاکرم.

گل مورد علاقه همسرتان را تهیه کنید

خرید گل در روز سالگرد ازدواج همسرتان را خوشحال خواهد کرد، گل یک هدیه مناسب و رمانتیک است که می تواند برای همسرتان بسیار خوشایند باشد. زمانی که به فردی گل هدیه می‌دهید، باعث می‌شوید تا روحیه فرد مثبت شده و در نتیجه باعث افزایش میزان عشق و علاقه در بین طرفین می‌گردد.

بازی کنید و فیلمی عاشقانه و رمانتیک تماشا نمایید

اگر دوست دارید در خانه سالگرد ازدواجتان را بگذرانید، هیچ چیزی مثل دیدن یک فیلم عاشقانه با هم نیست. شما می توانید با هم آشپزی کرده و یا بازی های جذابی را انجام دهید.اگر قدردانی و تشکر از همسرتان را به عادت همیشگی خود تبدیل کنید، از زندگی مشترک خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

دوستان صمیمی و نزدیک و خانواده تان را دعوت کنید

دیدن خانواده و دوستان صمیمی در روز ازدواج برخی از زوجین را خوشحال می کند، اگر برگزاری سالگرد ازدواج دونفره را دوست ندارید، پس با پختن یک شام و یک کیک ساده خانواده تان را دعوت نمایید تا در روز سالگرد ازدواجتان در کنارتان باشند.

به یک سفر به یادماندنی بروید

برخی از زوجین دوست دارند که در روز خاص سالگرد ازدواج بیرون از خانه باشند و به تفریح بپردازند، رفتن به طبیعت، رفتن به سفر یک روزه، دیدن طلوع و غروب آفتاب در طبیعت و... پیشنهادات جالبی برای زوجینی است که عاشق سفر و طبیعتند.

خاطراتتان را مرور کنید

روز عروسی هر فردی یکی از بهترین و مهمترین روزهای زندگی اوست. مرور خاطرات خوب ازدواج به زوجین کمک می کند به زمانی برگردند که احساسات عاشقانه شان در اوج بوده و از آن در زمینه های مختلف زندگی خود بهره مند شده اند. در این روز مرور کردن دوباره آلبوم عروسی، فیلم عروسی یا بیرون آوردن وسایلی که در روز عروسی استفاده کرده‌اید کار فوق‌العاده‌ای است.

از همسرتان قدردانی کنید

در سالگرد ازدواج، ویژگی های مثبت همسرتان را در کنار توانایی های او بیان کنید و از او قدردانی و تشکر کنید این کارها سبب می شود او عزت نفسش بالا رود و بیش از پیش به شما توجه کند چرا که می داند قدر محبت هایش را خواهید دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied