شمانیوز
شما نیوز

اینترنت رایگان

چجوری اینترنت رایگان ۲۲بهمن را فعال کنیم| با خوندن این مطلب سریع اینترنت رایگان ۲۲بهمن و فعال کن

در این گزارش به نحوه فعال سازی اینترنت رایگان بهمن پرداختیم.

چجوری اینترنت رایگان ۲۲بهمن را فعال کنیم| با خوندن این مطلب سریع اینترنت رایگان ۲۲بهمن و فعال کن

به گزارش شمانیوز: در اکثر مناسبت ها شرکت های مخابراتی سعی بر هدیه اینترنت رایگان دارند. اینترنت رایگان مناسبتی محدودیت زمانی دارد. برای فعال سازی اینترنت رایگان کدهای مخصوص لازم است. در ادامه نحوه فعالیت سازی اینترنت رایگان بهمن ماه را بخوانید. 

به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اپراتورها بسته‌های رایگان و تخفیفی اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفتند.

اینترنت رایگان ایرانسل ۲۲ بهمن

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان دادن گوشی تلفن‌همراه، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی با اعتبار ۲۴ ساعت، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۵۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

اینترنت رایگان همراه اول ۲۲ بهمن

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ۱۴۰۲، مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول و انارستان می‌توانند بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت ۱۰ روزه را از طریق شماره گیری کد *۱۰۰*۶۷# برای خود و یا دیگران خریداری و فعال نمایند.

تماشای تلوبیون با اینترنت رایگان از ۲۲ بهمن

از جمله محورهای تفاهم‌نامه جدید میان سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات ایران، استفاده مشترکین خانگی اینترنت شرکت مخابرات ایران از ترافیک داده رایگان در شبکه مخابرات ایران جهت مشاهده تلویزیون تعاملی تلوبیون و رادیو اینترنتی ایران‌صدا از ۲۲ بهمن است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خیلی ممنون

  • ناشناس

    تیم ملی به طارمی باخت نه قطر،

  • ناشناس

    خوب