شمانیوز
شما نیوز

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی ثابت در تیم ملی یا تعویض طلایی؟| این بازیکن برگ برنده امیر قلعه‌نویی است؟

با توجه به بازگشت مهدی طارمی، امید ابراهیمی به احتمال زیاد روی نیمکت قرار بگیرد؛ باید منتظر ماند و دید امیر قلعه نویی چگونه از این بازیکن استفاده می‌کند.

امید ابراهیمی ثابت در تیم ملی یا تعویض طلایی؟| این بازیکن برگ برنده امیر قلعه‌نویی است؟

به گزارش شمانیوز، امید ابراهیمی در روستای زرندین از توابع نکای مازندران به دنیا آمد. امید ابراهیمی از همان بچگی صبح تا بعد از ظهر دنبال توپ می دویده و این علاقه اش را دنبال کرده تا وارد دنیای فوتبال حرفه ای شده است. 

امید ابراهیمی در بازی با ژاپن یکی از بهترین‌های ایران بود اما با توجه به بازگشت مهدی طارمی حضور او در ترکیب ایران به نظر امیر قلعه‌نویی بستگی خواهد داشت که چه تغیرات تاکتیکی در تیم ایجاد کند که امید در ترکیب اصلی ایران قرار بگیرد، اما چیزی که به نظر می‌رسد حضور امید ابراهیمی در نیمه دوم بازی با قطر خواهد بود.

ابراهیمی با توجه به سال‌ها حضور در لیگ قطر شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی این کشور دارد و بارها در مقابل آنها قرار گرفته و این شناخت نسبت به فوتبال این کشور و بازیکنان این تیم می‌تواند در جریان مسابقه به سود ایران تمام شود و با توجه به آمادگی‌ای که او در دیدارهای اخیر نشان داده به خوبی جنگ‌های میانه میدان را انجام می‌دهد، اما نیمکت نشین کردن سامان قدوس یا سعید عزت اللهی تصمیمی سخت است که بعید است امیر قلعه‌نویی نسبت به آن اقدامی انجام دهد و مانند بازی‌های مرحله گروهی از ابراهیمی در نیمه دوم مسابقه استفاده کند.

ایران با فرمولی که در خط هافبک پیش گرفته از اکثر مسابقه‌ها به غیر از دیدار با سوریه روال خوبی را طی کرده و پس از تعویض هایی که در خط میانی انجام داده روند بازی را به سود خود تغییر داده و همین موضوع در بازی با قطر هم می‌تواند اتفاق بیفتد و ایران با حضور ابراهیمی روند بازی را در اختیار بگیرد و حفره‌های دفاعی را تقویت کند.

ابراهیمی در تمامی 5 مسابقه ایران به میدان رفته و فقط در مقابل ژاپن در ترکیب ثابت ایران حضور داشت و مجموعا 184 دقیقه برای ایران به میدان رفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied