شمانیوز
شما نیوز

زهره فکور صبور | آخرین عکس زهزه فکور صبور

آخرین عکس زهره فکور صبور در کنار مادرش | این عکس زهره فکور صبور دل همه را خون کرد

در خبر زیر آخرین عکس از زهره فکور صبور بازیگر ایرانی در کنار مادرش را شماهده خواهید کرد .

آخرین عکس زهره فکور صبور در کنار مادرش | این عکس زهره فکور صبور دل همه را خون کرد

به گزارش شمانیوز :عکسی دیده نشده از زهره فکور صبور دست به دست می چرخد. براساس گفته هااین عکس آخرین تصویر قبل از فوت زهره فکور صبور است. زهره فکور صبور متولد 1357 بوده است. زهره فکور صبور فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. و در کنار بازیگری کارهای طراحی و دوخت انجام می داد. در ادامه عکس زهره فکور صبور  در کنار مادرش را مشاهده میکنید.

زهره فکور صبور

بیوگرافی زهره فکورصبور

زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون بود.فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کردو با سریال «نرگس» و «دلنوازان» شناخته شد.در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد، فرزند آخر خانواده بود و یک برادر و سه خواهر داشت که با برادرش رابطه صمیمانه تری داشت.خانم فکور صبور سال ۱۳۸۲ در سریال «مسافری از هند» حضور داشت تا اینکه با سریال «ریحانه» و «نرگس» سال ۸۷ و «دلنوازان» سال ۸۸ چهره اش شناخته شد.

 

فوت زهره فکور صبور

متاسفانه روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ پیکر بی جان زهره فکور صبور در منزل شخصی اش پیدا و دو روز بعد تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

یکی از منابع می گوید وی پس از مصرف تعدادی قرص جان باخته و منبع دیگری می گوید به دلیل خوردن بیش از حد قرص اعصاب، اوردوز کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied