شمانیوز
شما نیوز

حسین مهری | فرزند حسین مهری

بالاخره حسین مهری از پسرش رونمایی کرد |این حجم از شباهت پدر و پسری همه رو شوکه کرد

حسین مهری بازیگر مشهور ایرانی عکسی جدید از خودش و فرزند به اشتراک گذاشته است.

بالاخره حسین مهری از پسرش رونمایی کرد |این حجم از شباهت پدر و پسری  همه رو شوکه کرد

به گزارش شمانیوز :حسین مهری عکسی جدید از خودش و پسرش منتشر کرده است. شباهت بین حسین مهری و پسرش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حسین مهری بازیگر مشهور ایرانی است. حسین مهری با به شهرت رسید. در ادامه عکس جدید حسین مهری و پسرش را مشاهده میکنید.

 

حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.دوره دیده کانون پرورشی هنری حر می باشد که در ۹ سالگی اولین بار جلوی دوربین رفت سپس با تئاتر ادامه داد و در نهایت با سریال «زمانه» به شهرت رسید.در تهران به دنیا آمده اما پدرش اهل ساوه و مادرش تورک تبریزی می باشد ، دو برادر هم دارد و خودش تا مقطع دیپلم بیشتر تحصیل نکرده است.حسین مهری در آذر ماه ۱۳۹۱ وقتی ۲۸ ساله بود با همسرش که در عرصه هنری حضور ندارد ازدواج کرد که ثمره این زندگی پسری بنام حامین متولد سال ۱۳۹۶ است.بعد از اولین تجربه جلوی دوربین به کانون پرورش فکری و هنری حر رفت و با چهره هایی چون عباس غزالی ، امیر رونقی و شاهین صمدپور هم دوره بود.

در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود با فیلم «عشق + ۲» به کارگردانی رضا کریمی و در کنار امین تارخ ، ویشکا آسایش و فاطمه معتمدآریا بروی پرده سینما رفت.سپس سال ۱۳۸۵ هم با سریال «ما چند نفر» فیاض موسوی وارد قاب تلویزیون شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied